رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دورنمایی از صلح وجود ندارد؛ "اقتصاد افغانستان" در حال فلج شدن است

7:05 - 17 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۴۹۹۷
رئیس پارلمان افغانستان در مراسم آغاز سال ششم از شانزدهمین دوره کاری این مجلس با اشاره به وضعیت نابسامان اقتصادی و امنیتی کشورش تاکید کرد که هنوز دورنمایی از صلح در افغانستان وجود ندارد.
دورنمایی از صلح وجود ندارد؛ به گزارش سرویس بین الملل عبدالرئوف ابراهیمی رئیس پارلمان افغانستان اعلام کرد: اقتصاد افغانستان در وضعیت وخیمی به سر می‌برد و در حال فلج شدن است.
 
وی در مراسم آغاز سال ششم از شانزدهمین دوره کاری مجلس نمایندگان افغانستان اظهار داشت: بسیاری از کشورها به دلایل امنیتی و وجود چالشهای داخلی، افغانستان را ترک کرده‌اند.
 
ابراهیمی افزود: سرمایه‌ها در افغانستان روز به روز کاهش می‌یابد و سرمایه‌گذاری در این کشور در وضعیت نابسامانی به سر می‌برد و سرمایه‌گذاران در سطح پایینی فعالیت می‌کنند.
 
رئیس پارلمان افغانستان صریح کرد: انتخابات پارلمانی و شوراهای شهرستانهای افغانستان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و این مسئله باید هرچه سریع‌تر روشن شود.
 
در ادامه این مراسم عبدالرئوف ابراهیمی اذعان داشت: حکومت وحدت ملی افغانستان به تعهداتش عمل نکرده است.
 
رئیس پارلمان افغانستان تأکید کرد: با وجود فعالیتهای انجام شده از سوی شورای عالی صلح و تلاشهای گروه هماهنگی چهارجانبه (با عضویت افغانستان، پاکستان، چین و آمریکا) هنوز دورنمایی از صلح در افغانستان وجود ندارد.
 
/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *