رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نظر "آیت‌الله واعظ طبسی" پیرامون حصر سران فتنه

14:40 - 14 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۴۱۱۴
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
آیت الله طبسی گفت: امروز هم، بعضی ها، برای بعضی ها دلسوزی نکنند. مطمئن باشید بعضی از این آقایان، که الان در منازل شخصی شان هستند، اگر از منازل شخصی وارد اجتماع شوند، معلوم نیست برخورد مردم با آنها چگونه است.
برخی برای سران فتنه دلسوزی نکنند؛ چرا از رادیو‌های بیگانه اعلام برائت نمی‌کنید/حکم سران فتنه به گزارش گروه سیاسی ،آیت‌الله واعظ طبسی در گفتاری پیرامون فتنه 88 به‌صراحت از فتنه‌گران اعلام برائت می‌کنند و پیرامون 9دی و مباحث سال 88 می‌گویند:  بعضی از دوستان می گویند آنچه در پشت پرده اتفاق افتاد را بگویید تا همه جریانها علیه فتنه به میدان بیایند، بنده عرض می کنم اگر امام جامعه اسلامی مصلحت بدانند، وارد خواهند شد و خواهند گفت که چه کسانی در آن عرصه فعالیت می کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آنچه در روزهای منتهی به نهم دی ماه 88 در هتک حرمت مقدسات اتفاق افتاد، از چند سال پیش توسط سازمان سیا و دیگر دستگاه های جاسوسی برنامه ریزی شده بود.

وی به گردانندگان آشوبهای خیابانی پس از انتخابات اشاره کرد و گفت: می دانستند که آمریکایی ها از آنها حمایت می کنند، بی بی سی از آنها حمایت می کند، با وجود آن، آنها به میدان آمدند و جنگ مسلحانه راه انداختند.

آیت الله واعظ طبسی گفت: اگر این خصوصیات درباره آنها صادق باشد، حکم آنها اعدام است، اما نظام گذشت کرد، رهبر معظم انقلاب گذشت کردند و الا خباثت اینها، باید ثبت بماند که خواهد ماند.

وی ادامه داد: امروز هم، بعضی ها، برای بعضی ها دلسوزی نکنند. مطمئن باشید بعضی از این آقایان، که الان در منازل شخصی شان هستند، اگر از منازل شخصی وارد اجتماع شوند، معلوم نیست برخورد مردم با آنها چگونه است.

آیت االله واعظ طبسی ادامه داد: البته حکم را باید دستگاه قضا تعیین کند. ما هم در این مدت سعی کردیم، مسایل را منصفانه ببینیم، اما قضیه خطرناک بود.

وی گفت: آنچه در روزهای منتهی به نهم دی اتفاق افتاد، از حوادث مهم تاریخ انقلاب اسلامی بود و اگر نفوذ کلام رهبری نبود و اگر ولایتمداری و آرمانخواهی ملت نبود، مسایل حادی اتفاق می‌افتاد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مهار شدن فتنه 88، با تدبیر مقام معظم رهبری بود و اگر علم و ایمان و تدبیر و شجاعت و نگاه جامع در مقام معظم رهبری، جمع نبود، نمی شد مسأله را به سادگی پایان داد.


انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *