دعوای خونین دزدان، راز موبایل قاپی‌های جنوب شهر را فاش کرد

9:13 - 09 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۱۵۹۶
دسته بندی: جامعه ، عمومی
نزاع بین دو سارق در حوالی میدان خراسان، راز سرقت های سریالی تلفن همراه این محله را فاش و سه متهم در این رابطه دستگیر شدند.
به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، اوایل آذر امسال زن جوانی در تماس با پلیس از سرقت تلفن همراهش توسط یک سارق جوان خبر داد.

با حضور ماموران کلانتری 114 قیاسی در محل سرقت در میدان خراسان، زن جوان در شکایتش مدعی شد دقایقی قبل در ایستگاه منتظر اتوبوس بودم که پسر جوانی سوار بر موتور سیکلت به من نزدیک شد و پس از سرقت تلفن همراهم فرار کرد.

با آغاز تحقیقات برای شناسایی سارق موتورسوار، ماموران متوجه سرقت های مشابه در منطقه شدند. در حالی که هیچ سرنخی از سارقان تلفن همراه در دست نبود، اواخر دی، نزاع خونین چند پسر جوان در میدان خراسان به ماموران گزارش شد.

با حضور ماموران آنها با پسر 21 ساله ای که از ناحیه کتف مورد ضربه چاقو قرارگرفته بود، روبرو شدند.

پسرجوان به نام میلاد در مورد علت مجروحیتش به ماموران گفت: در حال رفتن به خانه بودم که دو پسر جوان سد راهم شدند و به قصد سرقت تلفن همراهم با چاقو مرا مجروح کردند.

ماموران پلیس که به گفته های پسر جوان مشکوک شده بودند، بار دیگر از او بازجویی کردند و میلاد با اعتراف به سرقت تلفن همراه یک زن در حوالی میدان خراسان گفت: از 6 ماه قبل عضو باند سرقت مرد جوانی به نام جلال شدم. برای اولین بار نیز در ایستگاه اتوبوس از زن جوانی سرقت کردم. بعد از این که سهم سرقتم کم بود تصمیم گرفتم دیگر در باند سیروس کار نکنم. اما مرد جوان مدعی شد اگر با او همکاری نکنم انتقام سختی از من خواهد گرفت.

در این مدت هیچ سرقتی انجام ندادم، تا اینکه ساعاتی قبل جلال و دیگر همدست‌مان بنام پدرام، به سراغم آمدند و با چاقو مرا مجروح کردند.

بااظهارات متهم 21 ساله با دستور علی وسیله ایزد موسی، بازپرس شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت، بازداشت و تحقیقات برای دستگیری عضو دیگر باند سرقت ادامه یافت.

سرانجام اواسط بهمن ماه دو سارق جوان در مخفیگاهشان شناسایی و دستگیر شدند. با انتقال سیروس و پدرام به دادسرا آنها به سرقت به موبایل قاپی در جنوب تهران اعتراف کردند.

سیروس سر دسته باند که سابقه چندین فقره سرقت دارد، در بازجویی ها گفت: با دو عضو دیگر باند 70 گوشی تلفن همراه سرقت کردیم و به ازای هر سرقت گوشی را می فروختم و سهم هر دو همدستم را می دادم. اما میلاد خواستار سهم بیشتری بود و برای اینکه او را ادب کنم با چاقو مجروحش کردم. نمی‌دانستم نزاع بین ما راز سرقت ها را فاش می‌کند.

با اعترافات سردسته باند، آنها نیز برای شناسایی سایر جرایم‌شان بازداشت و در اختیار ماموران پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفته اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *