صندوق سیار بیمارستان خاتم الانبیاء بدون اخذ رای از جانبازان بیمارستان را ترک کرد

20:05 - 07 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۱۰۷۸
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
یکی از فعالان رسانه‌ای در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت:بنا بر اطلاع رسيده از شاهدان عيني در بيمارستان خاتم الانبياء تهران، بسياری از جانبازان بستری در اين بيمارستان تاكنون موفق به شركت در انتخابات نشده‌اند .
صندوق سیار بیمارستان خاتم الانبیاء بدون اخذ رای از جانبازان بیمارستان را ترک کردبه گزارش گروه سیاسی ،حسن شمشادی فعال رسانه‌ای در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: بنا بر اطلاع رسيده از شاهدان عيني در بيمارستان خاتم الانبياء تهران، بسياری از جانبازان بستری در اين بيمارستان تاكنون موفق به شركت در انتخابات نشده اند .

همراه يكي از جانبازان گفت: همه جانبازان بستری در اين بيمارستان، از صبح امروز، برای شركت در انتخابات آماده بودند، تا با آمدن صندوق سيار به تكليف و وظيفه شان عمل و از حق شان استفاده كنند.

وی گفت: با آمدن صندوق سيار، جانبازان بستری خواستند تا كمكشان كنند تا بتوانند، خود را به صندوق برسانند، كه گفتند صندوق را به بخش می‌آوريم و در اتاق‌ها، از شما رای می‌گيريم و جانبازان و همراهانشان، منتظر ماندند.

همراه اين جانباز بستری در بيمارستان خاتم‌الانبياء گفت: حدود ساعت ٦ غروب، صندوق سيار، بدون اينكه رای جانبازان را اخذ كند، بيمارستان را ترك كرد، و هم اكنون جانبازان همچنان منتظرند و از اينكه نتوانسته‌اند تا به وظيفه شان عمل و از حقشان استفاده كنند، بی‌نهايت ناراحتند .

پي نوشت :
شما را به خدا هر طور كه مي توانيد اطلاع رساني كنيد تا هرچه سريعتر، صندوق سياري به بيمارستان خاتم الأنبياء اعزام شود و راي اين عزيزان را هم تا فرصت هست بگيرند، كه به گردن همه ما حق دارند ، بشتابيد لطفا كه وقت تنگ است.

با سپاس ‎




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *