رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کمالوند: استقلال حریف سختی است اما ما هم دست‌وپا بسته نیستیم

13:18 - 29 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۷۱۶۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: تیم دست و پابسته‌ای نیستیم و از نقاط ضعف و قوت استقلال شناخت داریم.
به گزارش گروه ورزشی ، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل استقلال تهران گفت: بازی با استقلال همیشه سخت است چرا که استقلال چه از نظر کادرفنی و بازیکنان و هواداران تیم بزرگی است. این تیم در فصل جاری مدعی درجه اول قهرمانی است و ما کار سختی خواهیم داشت.

وی افزود: با این حال تیم دست و پابسته‌ای نیستیم و از نقاط ضعف و قوت این تیم شناخت داریم. امیدوارم هواداران در ورزشگاه و افرادی که از تلویزیون این بازی را می‌بینند بازی خوبی را شاهد باشند. همچنین امیدوارم دست پر ورزشگاه را ترک کنیم.

کمالوند سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد در خصوص رایگان شدن دیدار فردا و اینکه آیا این موضوع به ضرر گسترش فولاد تمام می‌شود، گفت: حضور تماشاگران به زیباتر شدن فوتبال کمک می‌کند. مشکلی با این موضوع ندارم و دوست دارم هواداران به ورزشگاه بیایند. ضمن اینکه این حق را برای استقلال قائل هستم که بتوانند از میزبانی خود استفاده کنند.

کمالوند در مورد محروم و مصدومان تیمش برای بازی با استقلال عنوان کرد: محرومی نداریم اما یکی دو بازیکن با مصدومیت مواجه هستند. تکلیف آنها پیش از بازی مشخص می‌شود و کادرپزشکی تلاش می‌کند آنها را به این بازی برساند.

کمالوند در پاسخ به این سوال که باشگاه استقلال از فدراسیون پزشکی ورزشی درخواست کرده نظارت بیشتری در اخذ آزمایش دوپینگ از بازیکنان لیگ برتری داشته باشند، گفت: شاید استقلالی‌ها اشاره‌ای به بازی قبلی خود دارند. از این مسئله کاملا استقبال می‌کنیم و علاقه‌مندیم که شاهد بازی‌های جوانمردانه باشیم. به مورد مشکوکی بر نخوردیم و شاید در بازی‌های گذشته استقلال آنها به موردی رسیده باشند.

سرمربی گسترش فولاد در مورد اعتراض پرویز مظلومی به داوری دیدار استقلال مقابل نفت تصریح کرد: باید یاد بگیریم که هر فردی در مسئولیت خودش صحبت کند، من سرمربی گسترش فولاد هستم و باید در مورد مسائل فنی به اظهارنظر بپردازم. به خودم اجازه نمی‌دهم که در حیطه داوری وارد شوم. می‌توانم این نکته را با قاطعیت بگویم که داوران در نهایت شرف و انسانیت قضاوت می‌کنند.

کمالوند در خصوص اینکه آیا گسترش فولاد برای دیدار مقابل استقلال برای پیروزی به میدان خواهد رفت، گفت: شاید صحبت‌هایی که الان انجام می‌دهم تکراری باشد اما لازم است بگویم که گسترش فولاد سومین سال حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند، این تیم در 2 سال گذشته با با این مشکل روبه‌رو بود که آیا در لیگ می‌ماند یا نه، اما در فصل جاری شرایط متفاوت شده و همه به توانایی‌های تیم اشاره داشتند.

وی افزود: فوتبالِ روی زمین گسترش فولاد باعث شده که همه به توانایی تیم ما اشاره کنند. ضمن اینکه زمین صاف و خوب ورزشگاه آزادی اجازه می‌دهد فوتبال زیبایی به نمایش بگذاریم. می‌توانم قول بدهم صرف نظر از نتیجه، چه دوستانی که در ورزشگاه حاضر خواهند بود و چه کسانی که ازگیرنده‌های خود دیدار فردا را تماشا می‌کنند شاهد فوتبالی جذاب و هجومی از گسترش فولاد خواهند بود، ما چون چیزی برای از دست دادن نداریم مطمئن باشید که فوتبال هجومی به نمایش خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *