محموله ۱۶ میلیارد ریالی آدامس قاچاق در فیروزآباد متوقف شد

20:04 - 28 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۶۹۲۰
دسته بندی: جامعه ، عمومی
فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف یک دستگاه تریلی کشنده حامل ۱۸ تن آدامس خارجی قاچاق به ارزش ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، در شهرستان فیروزآباد خبر داد.
محموله ۱۶ میلیارد ریالی آدامس قاچاق در فیروزآباد متوقف شد
به گزارش گروه جامعه به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس، سردار احمدعلی گودرزی در این زمینه اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان فیروزآباد هنگام کنترل خودروهای عبوری در گلوگاه ایست و بازرسی موک به یک دستگاه تریلی کشنده حامل بار آدامس مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو 18 تن آدامس خارجی فاقد هرگونه مدارک قانونی و گمرکی کشف شد و در این خصوص دو نفر دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس خاطر نشان کرد: برابر بررسی به عمل آمده ارزش این محموله قاچاق کشف شده 16میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.

سردار گودرزی با اشاره به اثرات زیانبار غیر قابل جبرانی قاچاق کالا بر اقتصاد کشور، افزایش دامنه بیکاری، به خطر انداختن سلامت و امنیت جامعه، رواج کالاهای غیر استاندارد و اخلال در بازار صادرات کشور را، از پیامدهای قاچاق کالا عنوان کرد.

وی از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری باند سارقان زورگیر در شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از شناسایی و دستگیری چهار سارق به عنف در این شهرستان، توسط ماموران کلانتری 27 گلستان خبر داد و گفت: برابر تحقیقات به عمل آمده توسط مأموران کلانتری گلستان شیراز، مشخص شد چهار نفر سارق به عنف به صورت باندی اقدام به زورگیری و اخاذی از شهروندان می‌کنند.

سرهنگ یوسف ملک‌زاده با بیان اینکه مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه این افراد را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به آن محل اعزام شدند عنوان کرد: مأموران موفق شدند هر چهار نفر سارق به عنف را دستگیر و جهت ادامه تحقیقات به کلانتری 27 گلستان انتقال دهند.

وی با بیان اینکه با تلاش ماموران بسیاری از اموال سرقتی از این افراد کشف و به مال باختگان برگردانده شد، از شهروندان درخواست کرد: اخبار و اطلاعات خود پیرامون فعالیت افراد مخل نظم و امنیت را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *