دشمن به دنبال نفوذ در خط نظام است

15:42 - 12 دی 1394
کد خبر: ۱۱۶۵۲۴
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
امام جمعه مشهد گفت: دشمن افرادی را به استخدام در می آورد که حرف و سخن آمریکا را تکرار کنند تا از این طریق بتواند در خط نظام نفوذ کند.
به گزارش گروه سیاسی میزان،  آیت الله سید احمد علم الهدی صبح شنبه در مراسم گرامیداشت سالگرد سفر مقام معظم رهبری به یزد در سال ۸۶ و یادواره شهیدان احمدی روشن، تهرانی‌مقدم و میرحسینی؛ اظهار کرد: این دانشمندان که در سخت ترین شرایط دانش خود را به دشمن نفروختند بلکه از علم خود برای خدمت به کشور استفاده کردند باعث افتخار ما بوده و سرمایه ای عظیم برای نظام به شمار می روند.

وی ادامه داد: برخی می گویند خون های ریخته شده در راه تحقق انرژی هسته ای چه ثمری داشت، چرا که سانتریفیوژها تعطیل شده و به چند درصد اول راه برمی گردیم، این قبیل سخنان اشتباه بوده و دشمن قصد دارد با ترویج این تفکرات ناامیدی را در جامعه ترویج دهد.

شهید احمدی روشن فناوری هسته ای را بومی کرد

امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه احمدی روشن صنعت و فناوری هسته ای را بومی کرد، افزود: دشمن شاید بتواند سانتریفیوژها را تعطیل یا سوخت هسته ای را از کشور خارج کند اما  هرگز نمی تواند مغزهای متفکر را از ایران اسلامی دور کند.

وی گفت: در حال حاضر با تلاش دانشمندان ایران اسلامی در زمینه غنی سازی اورانیوم به حدی از خوداتکایی رسیده که می توانیم ظرف مدت شش ماه تا مرز ۹۰ درصد غنی سازی انجام دهیم.

دشمن خوداتکایی علمی و فناوری ایران را هدف قرار داده است

آیت الله علم الهدی با اشاره به اینکه دشمن خوداتکایی علمی و فناوری ایران را هدف قرار داده است، بیان کرد: ترور شهید احمدی روشن بیانگر این واقعیت است.

امام جمعه مشهد ادامه داد: جریانات سیاسی که به دنبال تبدیل دانشگاه ها به کانون لشکرکشی سیاسی خود هستند این را بدانند که نهال علم و دانش کشور با خون شهیدانی چون احمدی روشن بارور شده است.

مخالف شرایط پساتحریم هستیم

وی در ادامه به مسئله توافق هسته ای اشاره و تصریح کرد: در خصوص توافق صورت گرفته و برجام همراه با حاشیه رهنمودهای رهبری اعتراض و بحثی نداریم؛ اما به شرایط پساتحریم که رهنمودهای رهبری در آن مورد توجه قرار نگرفت معترض بوده و مخالفیم.

آیت الله علم الهدی گفت: باید ببینیم که از چه چیزهایی عبور کرده ایم که امروز رادیوی دشمن اعلام می کند «اینگونه که ایران با سرعت در حال برچیدن بساط هسته ای است برای ما باور نکردنی است».

وی با اشاره به اینکه نباید جلوتر یا عقب‌تر از فرمایشات رهبری اقدام شود، افزود: مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده اند که آمریکا و جریان کفر ضد اسلامی قابل اعتماد نیست.

آیت الله علم الهدی برخوردهای سوء و اهانت‌ها طی دو سال اخیر را در طول ۳۷ سال گذشته بی سابقه دانست و افزود: براساس رهنمودهای رهبری، برجام به دلیل اینکه طرف مقابل پایبند به بندهای برجام نیست، قابل اجرا نخواهد بود.

هشدار در خصوص فتنه ۹۴

وی ادامه داد: دشمن امروز بعد از ۳۷ سال مطرح می کند می خواهد با پول های بلوکه شده ایران خسارت های مسئله گروگان های سفارت آمریکا را تامین کند و این امر نشاگر این واقعیت است که دشمن از این حرف ها رد شده و قصد نفوذ دارد.

آیت الله علم الهدی با اشاره به اینکه باید بسیار هوشیار باشیم، افزود: دشمن قصد دارد کشور و انقلاب را از ما بگیرد.

امام جمعه مشهد با اشاره به هشدارهای مقام معظم رهبری در خصوص فتنه ۹۴، اعلام کرد: معظم له در فرمایشات خود این فتنه را نفوذ دانستند.

وی تصریح کرد: در فتنه ۸۸ دشمن، افرادی که دارای زاویه با رهبری بودند را انتخاب کرد اما در فتنه ۹۴ افرادی را به استخدام در می آورد که حرف و سخن آمریکا را تکرار کنند تا از این طریق بتواند در خط نظام نفوذ کند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *