رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

گیرهای مهرآباد بر طرف می شود / اصلاح ساختار حمل ونقل ترمینال 1و2

10:33 - 09 دی 1394
کد خبر: ۱۱۵۴۱۹
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
خبرگزاری میزان - ساماندهی مسیر دسترسی به ترمینالهای 1و2 از ورودی پارکینگ وجدا سازی مسیرهای دسترسی ماشین های شخصی ، تاکسی ها ، وسازمانها وارگانها آغاز گردید .
به  گزارش ، به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهراباد، علی رستمی، مدیر کل فرودگاه مهرآباد با اعلام این خبر گفت: فرودگاهها یکی ازمراکزمهم تبادل سفر هستند که به عنوان یکی از المانهای مهم شهری باید مورد توجه خاصی قرار گیرند بر همین اساس برای افزایش حداکثر بهره وری ازسیستم حمل و نقل عمومی، و گردش ماشین های متردد در مقابل ترمینالهای 1و2 جهت تردد مسافرین وتسهیل در گردش کارآنها همواره دغدغه ایی بوده است که باید به آن پرداخته شود .

 وی  افزود : پس از بازنگری و بررسی وضعیت موجود ورودی وخروجی پارکینگ ها و مسیر های دسترسی به ترمینالها و شناسایی نواقص و مشکلات ،برنامه ریزی در جهت  دسترسی آسان با در نظر گرفتن ایستایی کمتر و تردد راحت در مقابل ترمینالها و بهبود ارتقاء سطح کیفی خدمات در  فرودگاه با نظارت مشاوران طرح جامع فرودگاه مهراباد  در دستورکار قرارگرفت.

رستمی گفت: این پروژه از تاریخ یکم دی ماه آغاز وباید تا قبل از نوروز 95 تحویل داده شود .با انجام این پروژه دسترسی به ترمینالها آسان وازدحام مقابل ترمینالها کاهش می یابد .

وی بیان نمود که در شش ماهه دوم سال 94 اقدامات قابل توجهی در خصوص ارتقاء خدمات فرودگاهی در حال انجام می باشد که قسمت مهمی از این اقدامات تا پایان سال 94 انجام می شود.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *