رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازی خطرناکی با سایپا داریم/ نریمان‌جهان کیفیتش را نشان داده است

11:45 - 05 دی 1394
کد خبر: ۱۱۳۸۳۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خبرگزاری میزان - مدافع تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: فکر می‌کنم نریمان‌جهان فصل پیش کیفیتش را به فوتبال ایران نشان داد.
در مورد بازی فردا (یک‌شنبه) گسترش فولاد مقابل سایپا در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: می‎‌دانیم بازی سختی با سایپا داریم. سایپا تیمی است که بازیکنان باتجربه‌ای دارد و سال‌هاست که کنار هم بازی می‌کنند. در مجموع با تیم خطرناکی بازی داریم اما می‌خواهیم 3 امتیاز را کسب کنیم.

وی در خصوص جدایی و پیوستن چند بازیکن به گسترش فولاد در آغاز فصل نقل‌وانتقالات نیم‌فصل خاطرنشان کرد: در مورد این مسائل کادر فنی باید پاسخگو باشد، ما به عنوان بازیکن فقط وظیفه داریم دستورات کادر فنی را در زمین اجرا کنیم.

مدافع تیم فوتبال گسترش فولاد درباره بازگشت سامان نریمان‌جهان و سید مهدی سیدصالحی به این تیم هم گفت: فکر می‌کنم نریمان‌جهان فصل پیش کیفیتش را به فوتبال ایران نشان داد. سید صالحی هم آنقدر رزومه قوی دارد که نیازی به تعریف من ندارد. امیدوارم بتوانیم در کنار هم گسترش فولاد را به موفقیت برسانیم.

نصرتی در مورد جایگاه گسترش فولاد در ادامه لیگ هم عنوان کرد: واقعاً بدشانسی دست از سر ما برنمی‌دارد اگر بدشانس نباشیم با توجه به فاصله کم امتیازات، می‌توانیم خودمان را در جدول بالا بکشیم. البته دیدارهای خانگی ما در نیم‌فصل هم می‌تواند به ما کمک فراوانی انجام بدهد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *