تونی با چشم گریان از ایران رفت! + عکس

10:37 - 20 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۸۲۱۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خبرگزاری میزان - سرمربی سرخ پوشان تبریزی صبح امروز تبریز را به مقصد کشورش ترک کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی ، تونی اولیویرا و دستیارانش در تیم تراکتور سازی با پرواز ساعت ۵:۳۰ صبح امروز به استانبول سفر کردند تا سپس به پرتغال بروند.

تونی زمانی که هواداران تراکتورسازی که بعضی از آن‌ها گریه می‌کردند را دید، اشک ریخت و به آن‌ها گفت: ناراحت نباشید. من عاشق شما هستم و یک روز بر می‌گردم. حدود ۵۰ نفر از هواداران تراکتور سازی از ساعت ۲ بامداد مقابل خانه این مربی تجمع کرده و سپس به فرودگاه رفتند. این مربی خطاب به هواداران اعلام کرد تا در ادامه مسابقات از تیمشان به شدت حمایت کنند.

سعید عباسی، مدیرعامل باشگاه تراکتور سازی با حضور در فرودگاه صحبت هایی را با این مربی انجام داد. سعید آقایی، بازیکن این تیم نیز در فرودگاه حاضر شده بود.

تونی با بدرقه هواداران تبریزی از ایران رفت + عکستونی با بدرقه هواداران تبریزی از ایران رفت + عکس

انتهای پیام/



ناشناس
|
-
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۰
0
0
خداحافظ .............
ربیع
|
-
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۰
0
0
والا به خدا من که نفهمیدم این مسولان تراکتور چرا اینطوری میکنن/ یه مربی میارن بعد نتیجه که نمیگیرن میرن سراغ تونی.دوباره تونی میاد و باز دوباره اخراج میشه. الان چند ساله همین برنامه هست....
حمیدرضا
|
-
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
0
0
تونی مربی بااخلاق وخوبیه ولی بایدقبول کنیم که به بن بست تاکتیکی خورده ونتونست با این مهره ها نتیجه بگیره ..حالا ماباید شدیدا" ازآقای قلعه نویی حمایت کنیم چون هم مربی امتحان پس داده اییه وهم تواین شرایط بهترین انتخاب باشگاه بوده در ضمن اینو درنظرداشته باشیم که آقای تونی استعفا داده ومدیرعامل اخراجش نکرده
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *