ثبت‌نام دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد آغاز نشد/ علت: سایت دانشگاه در دسترس نیست

15:42 - 16 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۶۹۹۴
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- رئیس روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با بیان اینکه همزمان با اغاز ثبت‌نام مشکل فنی سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد حل خواهد شد، گفت: سعی داریم تا اسرع وقت دفترچه راهنما و ثبت‌نام دوره دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد را بر روی سایت دانشگاه آزاد قرار دهیم.
ثبت نام دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد آغاز نشد/ علت: سایت دانشگاه در دسترس نیست
رحمان زاده در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی میزان در رابطه با آغاز ثبت نام دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اظهار کرد: هنوزسامانه ثبت نام دوره دکتری تخصصی پژوهش محور و کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد بر روی سایت دانشگاه آزاد قرار نگرفته است.

وی با اشاره به برخی مشکلا فنی به وجود آمده در سایت دانشگاه آزاد گفت: تا هنگامی که ثبت نام آغاز شود سعی می کنیم مشکل فنی سایت را برطرف کنیم.

رئیس روابط عمومی دانشگاه آزاد با تأکید بر اینکه سعی داریم تا اسرع وقت دفترچه راهنما و ثبت نام دوره دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد را بر روی سایت دانشگاه آزاد قرار دهیم، تصریح کرد: داوطلبان نگران نباشند مشکل سامانه برطرف و ثبت نام متقاضیان تا اواخر امروز امکان پذیر خواهد شد.

رحمان زاده در خاتمه همزمانی ثبت نام هر دو دوره را علت ایجاد مشکل فنی سایت دانشگاه آزاد اعلام و افزود: به علت اینکه دوره با آزمون و بدون آزمون دکتری تخصصی پژوهش محور و کارشناسی ارشد امروز همزمان آغاز می شود با مشکلاتی مواجه شدیم که در اسرع وقت برطرف خواهد شد.




ناشناس
|
-
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
0
0
ممنونم که طلاع رسانی کردید...
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *