رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اردوی آموزشی شرکت‌کنندگان مسابقات سراسری قرآن کریم برگزار می‌شو‌د

18:00 - 30 آبان 1394
کد خبر: ۱۰۱۱۱۲
خبرگزاری میزان - رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف از برگزاری اردوی آموزشی راه‌یافتگان به مرحله کشوری سی‌و‌هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده در جوار حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

، اردوی آموزشی راه‌یافتگان به سی‌وهشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها طی روزهای ۴ و ۵ آذر‌ماه ۱۳۹۴ در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدمصطفی حسینی رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با اعلام این مطلب گفت: اساتید طراز اول قرآنی کشورمان تنها در برخی از استان‌ها حضور دارند و شرایط مساوی برای همه استان‌ها حاکم نیست از این رو امکان استفاده از تجارب اساتید برای همه میسر نیست و امسال برای اولین‌بار این اردو به صورت متمرکز و با حضور نخبگان کل کشور برگزار خواهد شد. البته در سال‌های گذشته نیز دوره‌هایی به صورت پراکنده برگزار ‌می‌شد که به صورت منسجم و متمرکز نبود.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به آغاز رویکرد نخبه‌پروری سازمان اوقاف گفت: با اجرای کارگاه آموزشی برای برگزیدگان مسابقات قرآن تمام استان‌ها در مشهد مقدس در حقیقت می‌توان گفت که رویکرد تربیت نخبگان قرآنی سازمان اوقاف به وسیله اجرای این دوره آموزشی کلید خواهد خورد.

 سی‌وهشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اواخر آذر‌ماه ۱۳۹۴ به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *