۴۶۱ مددجوی زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد آزاد شدند

15:17 - 10 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۰۵۹۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۴۶۱ مددجوی زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد آزاد شدند
رئیس دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای آزادی زندانیان اقداماتی همچون تخفیف و تعلیق مجازات به عمل آمد که منجر به موافقت با آزادی ۴۶۱ نفز زندانی در استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

خبرگزاری میزان - محبوب افراسیاب رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از مسئولان قضایی از زندان مرکزی، کانون اصلاح و تربیت و بند نسوان در یاسوج بازدید کرد.

رئیس دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص این بازدید اظهار داشت: در راستای اجرای سند تحول قضایی و برنامه عملیاتی قوه قضاییه در سال ۱۴٠۳ از زندان مرکزی، کانون اصلاح و تربیت و بند نسوان یاسوج و همه بند‌ها و اندرزگاه‌های این مراکز بازدید شد و مشکلات و درخواست‌های مدد جویان مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: از آنجا که یکی از بند‌های اجرای راهبردی سند تحول قضایی، کمک به زندانیان در راستای قانون است، در این بازدید مساعدت لازم به منظور اعطای تسهیلات قانونی، مرخصی، آزادی مشروط، اعطای پابند الکترونیک به مددجویان به عمل آمد. 

افراسیاب در پایان گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۳ در جهت کمک به مددجویان اقدامات بسیار خوبی برای آنان از سوی دستگاه قضایی استان صورت گرفته است.

وی در پایان گفت: به منظور آزادی زندانیان اقداماتی همچون آزادی التزام، تخفیف و تعلیق مجازات، عفو موردی، قبولی اعسار، قبولی کفالت و وثیقه، آزادی مشروط، قرار موقوفی تعقیب، آزادی با پرداخت ستاد دیه و مرخصی به عمل آمد که منجر به موافقت با آزادی ۴۶۱ نفر از زندانیان در استان شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *