معاون رئیس جمهور: روز خلیج فارس نماد استقلال، هویت ملی و استکبار ستیزی ملت ایران است
معاون رئیس جمهور دهم اردیبهشت، روز خلیج فارس را نماد استقلال، هویت ملی و استکبار ستیزی ملت ایران دانست و گفت: ملت ایران در دورههای مختلف از هویت ایرانی و اسلامی خود دفاع کرده است و امروز نیز با اقتدار مثالزدنی، جرات هرگونه تجاوز و تعدی به قلمرو کشور را از قدرتهای سلطهگر گرفته است.
جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد نمایندگان، به پایان رسید.
پیام وزیر دفاع به مناسبت روز ملی خلیج فارس
امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت ۱۰ اردیبهشت ماه "روز ملی خلیج فارس" پیامی صادر کرد.
دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران
کنستانتینو چیونگا معاون رئیس جمهور زیمباوه با امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در تهران دیدار و گفتگو کرد.
بررسی سازوکارهای اقتصادی - حقوقی حمایت از ارزش پول ملی
نشست نخبگانی بررسی سازوکارهای اقتصادی - حقوقی حمایت از ارزش پول ملی با حضور معاون حقوقی رئیس جمهور برگزار شد.
آغاز نشست علنی نوبت عصر امروز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه۱۴۰۳
جلسه نوبت عصر امروز صحن علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
جدول هزینههای متفرقه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
نمایندگان مجلس با تصویب جدول شماره ۹ بودجه ۱۴۰۳ درباره هزینههای متفرقه موافقت کردند.
بررسی عملکرد بانک قرضالحسنه مهر ایران از سوی دیوان محاسبات کشور
دیوان محاسبات کشور در ادامه سلسله جلسات «شفافیت و انضباط مالی» میزبان مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک قرضالحسنه مهر ایران بود.
جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب دیدار میکنند
همزمان با روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب دیدار خواهند کرد.
رئیس جمهور: آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
رئیس جمهور گفت: آموزش و پرورش ناظر بر عموم رفع دغدغههایی است که امروز دغدغهمندان، آسیبشناسان، جامعهشناسان و خانوادهها دارند، لذا مسئله آموزش و پرورش نه مسئلهای با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است و هدف انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب فرهنگی برای ارتقا و اعتلای فرهنگ، ساخت انسانها، ساخت جامعه قرآنی و نمونه با کمک و محوریت آموزش و پرورش، معلم و مدرسه ممکن است.
- بعدی
- ۱