رئیس کل دادگستری مازندران به درخواست ۲۰۵ نفر از مراجعان در ملاقات مردمی در ساری رسیدگی کرد

11:09 - 27 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۶۱۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری مازندران به درخواست ۲۰۵ نفر از مراجعان در ملاقات مردمی در ساری رسیدگی کرد
رئیس کل دادگستری استان مازندران در دیدار مردمی که در امامزاده عباس (ع) شهرستان ساری برگزار شد به درخواست حقوقی و قضایی ۲۰۵ نفر از زائران در این آستان مقدس رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

خبرگزاری میزان- عباس پوریانی در حاشیه برگزاری دیدار مردمی خود که بیش از ۴ ساعت به طول انجامید، اظهار کرد: در اجرای دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر دیدار چهره به چهره با مردم، توفیق شد با بیش از ۲۰۰ نفر از مردم مرکز استان و شهرستان‌های اطراف دیدار داشته باشیم که پس از شنیدن سخنان مراجعان دستورات لازم در مورد این درخواست‌ها صادر و پیگیری لازم انجام خواهد شد.

رئیس کل دادگستری مازندران، با اشاره به اینکه بیشترین درخواست‌های واصله، درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری بوده است، افزود: در صورت نیاز و امکان، برنامه ریزی لازم جهت بازدید از برخی اماکن عمومی مانند پارک‌های سطح شهر که مورد شکایت و اعتراض مردم است، نیز صورت خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: این ملاقات‌های مردمی ادامه خواهد داشت و سعی خواهیم کرد در تمامی شهر‌های و مرکز استان، به دفعات نسبت به برگزاری دیدار با مردم استان و برگزاری جلسات ملاقات مردمی اقدام شود.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *