رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

روزبهانی: بوکسور‌های تیم امید سرشار از انگیزه هستند/ نسل خوبی در راه است

7:45 - 10 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۰۴۸۳
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
روزبهانی: بوکسور‌های تیم امید سرشار از انگیزه هستند/ نسل خوبی در راه است
مشاورفنی تیم بوکس امید به موفقیت بوکسور‌های این تیم بسیار خوشبین است.

احسان روزبهانی در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط تیم بوکس امید اظهار داشت: بازی‌های ملی‌پوشان از روز گذشته آغاز شده و خیلی به این تیم امیدوار هستم. همه چیز به نتیجه گرفتن و قهرمانی نیست، اما یک تیم بسیار باانگیزه داریم که شادابی در تمرینات آن‌ها حرف اول را می‌زد و خیلی خوشحالم که در کنار این بچه‌ها حضور داشتم.

*وقتی شوق و علاقه بچه‌ها به تمرین کردن را می‌دیدم، انگیزه من هم دوچندان می‌شد

وی افزود: این بچه‌ها سرشاز از انگیزه هستند، چون خیلی از آن‌ها برای اولین بار است در مسابقات بین‌المللی حاضر می‌شوند. وقتی شوق و علاقه آن‌ها به تمرین کردن را می‌دیدم، انگیزه من هم دوچندان می‌شد و امیدوارم تک تک آن‌ها دست پر به کشور برگردند.

مشاور فنی تیم بوکس امید تصریح کرد: کار کردن با بوکسور‌هایی که سن و سال پایین‌تری دارند به خاطر انگیزه و انرژی آن‌ها همیشه لذت‌بخش است، اما سختی‌های خاص خودش را هم دارد. این مجموعه به معنای واقعی یک تیم است و مطمئن باشید آینده بوکس ایران را تضمین خواهند کرد، چون رفته رفته اصول بوکس را یاد می‌گیرند.

*تیم ملی بزرگسالان می‌تواند تا چند سال آینده از این بوکسور‌ها استفاده کند

قهرمان پرافتخار بوکس ایران ادامه داد: نسل خوبی در راه است و تیم ملی بزرگسالان می‌تواند تا چند سال آینده از این بوکسور‌ها استفاده کند. ضمن اینکه قطعاً چهره‌های جدیدی هم به مرور زمان معرفی می‌شوند. برای تیم‌های جوانان و امید در قهرمانی آسیا آرزوی بهترین‌ها را دارم و مطمئن هستم بوکسور‌های ما روی رینگ کم نمی‌گذارند.

روزبهانی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است خودش هم به قزاقستان اعزام شود یا خیر خاطرنشان کرد: قرار است فدراسیون بلیت تهیه کند تا من هم به قزاقستان بروم که فکر می‌کنم طبق هماهنگی برای مرحله یک چهارم یا نیمه نهایی بتوانم خودم را به بوکسور‌ها برسانم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *