گفت‌وگو|

مراغه‌چیان: نکونام به خوبی حواشی را کنترل کرده/ تاکتیک استقلال برای نتیجه‌گیری بهترین است

0:45 - 26 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۳۹۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مراغه‌چیان: نکونام به خوبی حواشی را کنترل کرده/ تاکتیک استقلال برای نتیجه‌گیری بهترین است
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: نکونام به خوبی حواشی را کنترل کرده و نمی‌گذارد تمرکز بازیکنانش بر هم بریزد. 

سعید مراغه‌چیان در گفت‌وگو با میزان، درباره برتری استقلال مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر اظهار داشت: بازی هجومی و چشم نوازی را از شاگردان نکونام مشاهده کردیم و اگر به همین صورت پیش برویم و بردهای اقتصادی را به دست بیاوریم قطعاً قهرمان لیگ خواهیم بود.

وی در ادامه گفت: در این مقطع از لیگ بهترین تاکتیک همین است که گل بزنیم و از آن تک گل محافظت کنیم و ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم. نکونام حرفه‌ای عمل کرده و می‌داند که در این مقطع این تاکتیک تأثیرگذار است. در این شرایط که ما هفته‌های طولانی را در صدر جدول بودیم حیف است به خاطر یک ریسک آن را از دست بدهیم. نکونام به خوبی حواشی را کنترل کرده و نمی‌گذارد تمرکز بازیکنانش بر هم بریزد. 

*بازیکنان استقلال کمی در پاسکاری مشکل دارند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با عملکرد بازیکنان مقابل فولاد تصریح کرد: شاگردان نکونام همگی در این مسابقه عالی بودند و برای یک هدف تلاش کردند. ابوالفضل جلالی بازیکن جوان استقلال یک سر و گردن از پاسورهای این فصل لیگ برتر بالاتر است و شانس بالایی برای کسب آقای پاس گلی در لیگ برتر را دارد. ایمان سلیمی مدافع پیش تاخته استقلال در امر گل زنی موثر نشان داده و مقابل فولاد موفق شد یک گل ۳ امتیازی را به ثمر برساند. ماشاریپوف و بلانکو ۲ خارجی با کیفیت استقلال هستند که خط حمله استقلال را ارتقا بخشیدند. 

مراغه‌چیان با بیان اینکه شوت از راه دور در مسابقه می‌تواند از لحاظ فنی تیم را رو به جلو هدایت کند، عنوان کرد: فریبرز گرامی بازیکن ذوب آهن موفق شد مقابل پیکان از راه دور یک گل بسیار استثنایی را به ثمر برساند. شوت از راه دور همیشه بهترین راه حل برای تحت فشار گذاشتن تیم حریف بوده. متأسفانه بازیکنان استقلال کمی در پاسکاری مشکل دارند و پس از ۵ پاس توپ را از دست می‌دهند. از نظر من شوت از راه دور اگر در دستور کارشان قرار بگیرد می‌توانند روی دروازه حریفان خطرسازتر باشند.

*پیشکسوتان در این مقطع حساس از لیگ برای تیم حاشیه نسازند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان خاطرنشان کرد: از تمامی پیشکسوتان خواهش می‌کنم که در این مقطع حساس از لیگ برتر برای تیم حاشیه نسازند و سعی کنند آرامش را به تیم تزریق کنند. استقلال اکنون شرایط خوبی دارد و قهرمانی در دستان نکونام است و اگر کمی صبر کنیم و با آرامش پیش برویم آینده خوبی خواهیم داشت. ۳ بازی حساس در لیگ خواهیم داشت که یکی پس از دیگری دشوار و چالش برانگیز خواهد بود و باید با آنالیز کامل به مصاف آنها برویم. حسینی کمی مضطرب شده و کادر فنی باید روحیه و انگیزه را در او ایجاد کند. امیدوارم در پایان فصل رنگ آبی روبروی جام قرار بگیرد. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *