مطهری: تماشاگران ستاره‌های تراکتور روی سکو‌ها هستند/ محکوم به پیروزی مقابل مس هستیم

13:14 - 26 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۵۱۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مطهری: تماشاگران ستاره‌های تراکتور روی سکو‌ها هستند/ محکوم به پیروزی مقابل مس هستیم
مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: تماشاگران ستاره‌های تیم ما روی سکو‌ها هستند و از آنان خواهش می‌کنم فردا به استادیوم تشریف بیاورند و با انرژی مثبت، حمایت‌مان کنند.

خبرگزاری میزان - حمید مطهری در نشست خبری قبل از بازی با مس رفسنجان، اظهار داشت: مس رفسنجان با آقای نویدکیا تیم خوب و قابل احترامی است. ما هم باشگاه بزرگی هستیم که تماشاگران عاشق داریم. واقعاً تماشاگران ستاره‌های تیم ما روی سکو‌ها هستند. از آنان خواهش می‌کنم فردا به استادیوم تشریف بیاورند و با انرژی مثبت تیم را رو به جلو هدایت کنند. جام حذفی تنها جام باقی مانده به تراکتور بوده و محکوم به برد هستیم. دوست دارم هواداران با نماد و پیراهن‌های تراکتور در استادیوم حضور یافته و تیم را به سمت پیروزی هدایت کنند. 

مربی تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: تمامی تمهیدات فنی برای بازی با مس رفسنجان اندیشیده شده و عصر امروز آخرین جلسه آنالیز را داریم تا بازیکنان در خصوص سبک بازی مس و برنامه تیم در تک تک دقایق بازی، توجیه شوند. سعی می‌کنیم نقاط ضعف خودمان و نقاط قوت آنان را پوشش دهیم تا تیم ضربه نخورد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به نظرتان بازی در ۹۰ دقیقه تمام می‌شود؟ گفت: باتوجه به فشردگی مسابقات، دوست داریم بازی در ۹۰ دقیقه تمام شود؛ اما فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است.

مطهری در خصوص روند رو به رشد تراکتور در بازی‌های اخیر و بازگشت تیم به روز‌های خوب، گفت: لطف خدا شامل حال تراکتور شده است. به نظرم نتایج خوب هفته‌های اخیر را مدیون تلاش بازیکنان و کادر مدیریتی و حمایت هواداران هستیم. من از بازیکنان تشکر می‌کنم که در این مدت به طور کامل در اختیار کادرفنی هستند و من به همراه دستیارانم شبانه‌روز وقت گذاشته و امورات را پیش می‌بریم.

وی در رابطه با عملکرد خوب حسین پورحمیدی در هفته‌های اخیر و نقش او در دیدار فردا، بیان کرد: ما از حیث دفاع تیمی و سازماندهی دفاعی عملکردمان بهتر شده و این عملکرد خوب مختص دروازه‌بان یا خط دفاعی نیست؛ بلکه تمامی بازیکنان وظایف دفاعی‌شان را به نحو احسن انجام می‌دهند. پورحمیدی از نظر رفتاری و فنی خیلی خوب بوده و به تیم کمک می‌کند. زمان حضورم در تیم ملی نیز همواره او را به اردو‌ها دعوت می‌کردیم. اکنون این دروازه‌بان با آرامش خاطر و روحیه بهتر بازی می‌کند و از هواداران نیز قدردانی می‌کنم که پورحمیدی را به خوبی حمایت می‌کنند و جو بسیار خوبی درست کرده‌اند.

مربی تراکتور در خصوص اینکه پنالتی‌زن اول تیمش چه کسی است؟ اظهار داشت: پنالتی‌زن اول تیم را در آخرین جلسه تمرینی تعیین می‌کنیم. بر اساس روحیه و جو حاکم پنالتی‌زن اول مشخص می‌شود. گاهاً برخی بازیکنان در بازی‌ها حس بهتری برای زدن پنالتی دارند. 

مطهری در پاسخ به سوالی درباره مدت زمان قراردادش با تراکتور، عنوان کرد: من قبلاً هم گفته‌ام که القاب مهم نیست و آمده‌ام صادقانه کار کنم. پاسخ من به این سوال، همان چیزی است که دوست دارید بشنوید.

وی درباره مصدومان تیم برای دیدار با مس، گفت: باتوجه به مشورت با کادر پزشکی، فکر می‌کردیم مهدی عبدی به بازی با مس می‌رسد؛ ولی اتفاق نادری رخ داده و او آسیب دیدگی قدیمی از ناحیه مینیسک خارجی دارد که وضعیتش تا ۲ روز آینده مشخص می‌شود. احتمال دارد او را تا پایان فصل در اختیار نداشته باشیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *