روایت مسئول نمایندگی ولی فقیه در "نیروی قدس سپاه" از واکنش ایران به کم عقلی احتمالی داعش

5:05 - 30 آبان 1394
کد خبر: ۹۹۹۴۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان-حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی گفت: تنها کشورهایی که برای مقابله با داعش همه توان و فکر خود را بکار گرفته اند، کشورهای جبهه مقاومت و در راس آنها ایران اسلامی است.
در صورت کم عقلی داعش در ایران، ملت ریشه آنها از جای خواهد کندحجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی میزان با بیان اینکه اگر شهدای مدافع حرم خون خود را برای دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) فدا نمی‌کردند، امروز اثری از حرم اهل‌بیت(ع) در کربلا، نجف، کاظمین، سامرا و دمشق نبود اظهار داشت: دشمنانی که به سوریه و عراق آمدند و امروز با حمایت آمریکا در یمن به دنبال ایجاد حرکتی علیه دین، ارزش‌ها و امت اسلامی هستند، بدانند که گور خود را در منطقه آماده کرده‌اند.

وی با اشاره به این نکته که داعش به خوبی می داند که با دم شیر نمی شود بازی کرد افزود: اگر خدای نکرده یک روز آمد و داعش با کم عقلی خود در صدد ایجاد نا امنی در ایران برآمد، بداند که ملت ایران با تمام قدرت خود ریشه آنها را از جای خواهد کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه در پایان نیز با بیان اینکه هیچ کشوری به اندازه ایران از خطر نفوذ تروریسم آگاه نیست تاکید کرد: امروز شاهدیم تنها کشورهایی که برای مقابله با داعش همه توان و فکر خود را بکار گرفته اند، کشورهای جبهه مقاومت و در راس آنها ایران اسلامی است.




ناشناس
|
-
|
۰۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
0
0
باید قبل رسیدن ریشه اشو بکنی........
ایرانی
|
-
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
0
0
ای کاش بیایند چون ملت با غیرت و مسلمان ایران منتظرند فقط دستشان به این ناپاکان برسد تا انتقام همه ی جنایاتشان در سوریه و عراق را کف دستشان بگذارند و درسی فراموش نشدنی هم به آنها و هم به اربابشان بدهند ؛ملت ایران قبلا بزرگتر از اینها (صدام و حامیانش ) را تنبیه کرده ، این .....خودشان میدانند در مقابل ملت ایران عددی نیستند .
علی اکبر
|
-
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
0
0
وطنم ای شکوه پابرجا در دل التهاب دوران ها ، کشور روزهای دشوار ، زخمی سربلند بحران ها ، از تب سرد موجهای خزر ، تا خلیجی که فارس بوده و هست ، همه به عشق ایران و به خاطر نازنین ایران و به هوای ایران ، پشت تمام حیله ها و نیرنگ ها و دسیسه ها را خواهیم شکست تا ایران عزیزتر از جانمان ، هر روز بیشتر از دیروز با اقتدار و سربلند و سرافراز باشد .
ياور
|
-
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
0
0
اگر روز داعش و يا كشورهاي حامي عربي اش در منطقه كوچكترين تعرضي به خاكمان نمايند بايد آنها و اسرائيل را كه حامي اصلي آنان درمنطقه مي باشد با خاك يكسان كرد .
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *