رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نائب رئيس مجلس:اگر بر مسئله حجاب تاکيد داريم برای امنيت خواهران است/با تولیدکنندگان ناامنی باید برخورد شود

8:25 - 26 آبان 1394
کد خبر: ۹۹۳۷۵
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان-نائب رئيس مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که خانم‌‌ها در كشور بايد در بالاترين سطح امنيت باشد، گفت: يكي از اركان تأمين كننده این مسئله آن است كه خانم‌ها پوشش مطابق با شئونات يك زن ايراني را داشته باشند.
با عقب ماندگي در بحث اعتبارات مربوطه حقوقی مواجه هستيمبه گزارش خبرنگار اجتماعی میزان ،مراسم تودیع و معارفه معاون حقوقی و امور مجلس ناجا صبح امروز از ساعتی پیش، در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی با حضور فرمانده ناجا، قائم‌مقام و تعدادی  از نمایندگان مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

بنا براین گزارش سردار سرتيپ دوم خلبان محمد زارعی معاون سابق حقوقی و امور مجلس در ابتدای مراسم اظهار كرد: متاسفانه با يك عقب ماندگی در بحث اعتبارات مربوطه مواجه هستيم كه ساختار مجموعه حقوقی نيازمند تقويت است.

همچنین حجت الاسلام ابوترابی، نائب رئيس مجلس شورای اسلامی در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: يكي از مسائلي كه موجب ارتقا سطح دين داري مي شود حجاب است و اكر بر مسئله حجاب تاکيد داريم براي امنيت خواهران است.

وي در ادامه با بيان اين مطلب كه خانم‌‌ها در كشور بايد در بالاترين سطح امنيت باشد، گفت: يكي از اركان تأمين كننده این مسئله آن است كه خانم‌ها پوشش مطابق با شئونات يك زن ايراني را داشته باشند.

نائب رئيس مجلس افزود: اميدواريم اين گوهر گرانبها را پاس داريم.

وی در ادامه با بیان این مطلب که یکی از حوزه ها و وظایف مهم ناجا ایجاد امنیت است، بیان کرد: تولیدکنندگان ناامنی باید رصد شوند و با آنها برخورد قانونمند صورت گیرد تا دیگر شاهد ناامنی در کشور نباشیم.

ابوترابی در ادامه با بیان این مطلب که مجلس، دولت و دستگاه قضایی باید از همه ظرفیت نیروی انتظامی استفاده کنند، افزود: افزایش امنیت و آرامش یکی از عواملی است که باید برای مردم فراهم شود.

گفتنی است با حکم سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، سردار اشراق به سمت معاونت حقوقی و امور مجلس نیروی انتظامی منصوب شد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *