مرحله دوم فروش خودرو با وام 25 میلیون تومانی

9:13 - 24 آبان 1394
کد خبر: ۹۸۵۳۹
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
خبرگزاری میزان - جلسه ای شب گذشته در خصوص اجرای مرحله دوم فروش اقساطی خودرو با استفاده از تسهیلات بانکی برگزارشد که نتایج آن رسانه ای می شود.
مرحله دوم فروش خودرو با وام 25 میلیون تومانیبه گزارش خبرنگار اقتصادی میزان، تقی زاده معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با تایید مطلب فوق و با اشاره به ثبت نام قطعی فروش حدود 50 هزار دستگاه خودرو تولیدی سایپا و نامه بانک مرکزی به وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: تاکنون نامه ای مبنی بر تعیین سقف فروش 110 هزار دستگاه خودرو در قالب بسته خروج از رکود به ما ابلاغ نشده است.

تقی زاده، فروش قطعی را ملاک اصلی برای پر شدن سقف110 هزار خودرو دانست و گفت: 65 هزار مورد ثبت‌نام برای خرید خودرو در نمایندگی‌های سایپا انجام شده است و ثبت‌نام تمام خودروها با مدت زمان تحویل30 روز انجام می‌شود.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو هم با اشاره به اینکه هنوز وزارت صنعت بخشنامه جدیدی مبنی بر توقف فروش خودرو در قالب وام 25 میلیون تومانی به شرکت های خودروساز ابلاغ نکرده است، گفت: تا ابلاغ بخشنامه جدید اقدام به فروش محصولات خواهیم کرد ضمن اینکه قرار بود براساس طرح وام 25 میلیونی تا اردیبهشت 95 تعداد 300 هزار دستگاه خودرو با همکاری بانک مرکزی برای جبران رکود بازار به فروش برسد.

مصطفی خان کرمی با اعلام اینکه امروز بانک مرکزی اعلام کرده، سقف اعتبار وام 25 میلیونی 110 هزار دستگاه است، افزود: براساس این اطلاعیه خودروسازان ‌باید تا اردیبهشت ‌ماه این میزان فروش را انجام دهند.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: این شرکت تا ساعت 17 روز گذشته 63 هزار دستگاه خودرو پیش ثبت نام کرد که 51 هزار و 500 دستگاه فروش قطعی شده است.


وحید
|
-
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
0
0
اخه ما پول نداشتیم امروز رفتیم نمایندگی میگن سایت بسته پس چرا از سر هرف خودتون برمیگردین
بنیامین صحنه
|
-
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
0
با سلام بابا این دیگه چه جور فروشی هستش گفتن 6 ماه مهلت داریم ولی متاسفانه 6 روزه سایت رو بستن
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *