بارش باران در 2 محور استان گلستان/ جوی آرام در محورهای مواصلاتی

10:45 - 22 آبان 1394
کد خبر: ۹۷۸۱۳
خبرگزاری میزان- رئیس مرکز کنترل و فرماندهی راهور ناجا از بارش باران در جاده‌های استان گلستان خبر داد و گفت: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.
سرهنگ رضا سلبی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان درباره وضعیت جاده‌های کشور اظهار کرد:  برابر گزارش‌های دریافتی در استان گلستان (محورهای جنگل گلستان به چمن بید و کلاله به مراوه تپه) بارش پراکنده باران گزارش  شده است.

 به گفته وی، سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

رئیس مرکز کنترل و فرماندهی راهور ناجا در ادامه به ممنوعیت‌ها اشاره کرد و گفت:  تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 الي ساعت 24 امروز از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پليس راه درمحل تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17:30 الي ساعت 24 امرورز از 15 كيلومتري جنوب مرزن آباد (دزدبن )به سمت كرج بصورت يكطرفه خواهد بود.

سرهنگ سلبی به ممنوعیت وسایل نقليه سنگين در جاده‌های کشور اشاره کرد و گفت: تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از محور كرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است. همچنین تردد تمامی تریلرها در محور هراز کماکان ممنوع است.

وی در خاتمه به ممنوعیت تردد تمامی كاميون‌ها و كاميونت‌ها به استثناي حاملين مواد سوختني و فاسد شدني از ساعت 8 الي 24  امروز در محور هراز اشاره کرد و گفت: تردد تمامی تريلرها به استثناي حاملين مواد سوختني و فاسد شدني از ساعت8 تا 24 امروز از تهران به قائم شهر و بالعكس، ممنوع  است.







ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *