استفاده از ظرفیت‌های مردمی زمینه رشد فرهنگ کشور را فراهم می‌کند

3:50 - 22 آبان 1394
کد خبر: ۹۷۶۷۱
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
خبرگزاری میزان-نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران گفت: باید از همه ظرفیت‌های قانونی و مردمی برای پیشبرد فرهنگ اسلامی در جامعه استفاده و زمینه تعالی فرهنگ را فراهم کنیم.
استفاده از ظرفیت‌های مردمی زمینه رشد فرهنگ کشور را فراهم می‌کندبه گزارش گروه سیاسی میزان، حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی  در دیدار با وزیر ارشاد، با اشاره به اوضاع کشور عراق اظهار داشت نیروهای عراقی در برابر داعش پیشرفت‌های خوبی داشتند، داعش باید از بین برود و با وجود این گروهک تکفیری در منطقه نمی‌توان اقدامی انجام داد.

نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران افزود: تلاش‌ کشورهای مختلفی که با محوریت مقاومت در برابر داعش ایستادگی می‌کنند، به موفقیت ختم می‌شود و امیدواریم در نهایت شاهد نابودی این گروه منحرف باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی در کشور عنوان کرد: مسئولان باید از طرح‌های فرهنگی حمایت کنند و اجازه ندهند برخی روحیه‌های ضعیف در فرهنگ ما نفوذکند.

نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران تصریح کرد: باید از همه ظرفیت‌های قانونی و مردمی برای پیشبرد فرهنگ اسلامی در جامعه استفاده و زمینه تعالی فرهنگ را فراهم کنیم.

شهرستانی با اشاره به اوضاع سوریه گفت: امیدوار هستیم محور مقاومت در سوریه به پیروزی برسد و شاهد نابودی داعش باشیم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *