رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

قتل هولناک مادر با ضربات متعدد چاقو/قاتل:مادرم در گروه‌های شیطان فعالیت می‌کرد +عکس

12:31 - 19 آبان 1394
کد خبر: ۹۶۵۴۴
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان -پسری اهل انگلستان، مادر خود را به قتل رساند.
اماده نیست
به گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، دیلی میل منتشر کرد: «جرمین گیاچریت » 39 ساله مادر خود، « بریل گیلچریت» 57 ساله را در خانه‌اش واقع در لندن به وسیله ضربات چاقو به قتل رساند.

براساس گزارش پلیس،این پسر جنایت کار برای کشتن مادر خود از هارز فیلد به  لندن سفر کرد و صبح روز جنایت با خریداری کردن یک چاقو در یک برنامه از قبل تعیین شده، مادر خود را به قتل رساند.

پلیس در ادامه افزود: جرمین پس از آنکه مادر را به قتل رساند،موبایل او را به نزدیک ترین فروشگاه برد و پس از تمدید شارژ آن با پلیس تماس گرفت و ادعا کرد که مادرش را کشته است.

پس از اینکه پلیس و اورژانس به محل جنایت رسیدند با جرمین که در کمال خونسردی در حال کشیدن سیگار بود،روبه رو شدند و او به ماموران گفت که مادرش در اتاق رو به رو بر روی زمین افتاده است.

در تحقیقات گسترده تر پلیس،معلوم شد خانم  بریل که چندی پیش فرزندان خود را از خانه بیرون کرده و باعث ایجاد کینه در وجود دو پسر خود شد؛در نتیجه جرمین تصمیم به کشتن او گرفت و هنگامی که صبح روز جنایت به خانه مادر رسید، در حالی که در کمال خونسردی در حال تماشای تلوزیون بود، پس از بیدار شدن مادرش، ساعت 7 صبح او را از ناحیه گردن مورد اصابت چاقو قرار داد.

جرمین که ادعا می‌کرد مادرش در گروه‌های شیطان فعالیت می‌کرده و او با این کار او را به مجازات رساند، در حال حاضر در زندان به سر می برد .

گفتنی است ،جرمین در سال 2005 نیز به جرم ضرب و شتم به مدت 5 سال زندانی شد.

دادگاه این پسر جنایت کار به زودی برگزار می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *