رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

امروز شیفت عصر مدارس شهر تهران تعطیل نیست/ تعطیلی زنگ ورزش تا بهبود کیفیت هوا

10:20 - 17 آبان 1394
کد خبر: ۹۵۹۴۲
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه تا وقتی هواشناسی، بهبود کیفیت هوا را اعلام نکند، زنگ ورزش در شهر تهران تعطیل است، گفت:کمیته اضطراری آلودگی هوا تعطیلی مدارس را تعیین و تکلیف می‌کند و تعطیلی مدارس به آموزش و پرورش مربوط نمی‌شود.

مسعود ثقفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری میزان، درباره تعطیلی مدارس به علت آلودگی هوا اظهار کرد: تعطیلی مدارس به آموزش و پرورش مربوط نمی‌شود و امروز شیفت عصر مدارس تعطیل نیست.

وی با بیان اینکه کمیته اضطراری آلودگی هوا تعطیلی مدارس را تعیین و تکلیف می‌کند، تصریح کرد: با توجه به اینکه وزارت آموزش و پروش یکی از اعضای کمیته اضطراری آلودگی هوا است، با ابلاغ این کمیته، تعطیلی مدارس را اعلام می‌کنیم.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با تاکید بر اینکه تا وقتی هواشناسی بهبود کیفیت هوا را اعلام نکند، زنگ ورزش در شهر تهران تعطیل است، مطرح کرد: طبق اطلاعیه صادر شده از سوی مدیر کل حفاظت محیط زیست تهران، زنگ ورزش و فعالیت بدنی دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی مختلف تا اطلاع ثانوی در شهر تهران، تعطیل است.

طبق اطلاعیه صادر شده از سوی مدیر کل حفاظت محیط زیست تهران تا روز دوشنبه 18 آبان زنگ ورزش و فعالیت بدنی دانش‌آموزان تعطیل است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *