رونمایی از رویایِ دم صبحِ اسکویی در سینماحقیقت

22:10 - 16 آبان 1394
کد خبر: ۹۵۶۳۸
خبرگزاری میزان - مهرداد اسکویی مستندساز برجسته‌ی کشور با جدیدترین فیلم مستندش «رویاهای دم صبح»، در نهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت شرکت کرده است.
به گزارش ، این فیلم که تولید سال 1394 است و برای اولین بار در جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت رونمایی می‌شود، روايتی از زندگی هفت دختر در کانون اصلاح و تربيت شهر تهران است.

عوامل تولید فیلم مستند 76 دقیقه‌ای «رویاهای دم صبح» به این شرح هستند: پژوهشگر، کارگردان و تهیه‌کننده: مهرداد اسکویی، تصویربردار: محمد حدادی، صدابردار: پارسا کریمی، صداگذار: حسین مهدوی، تدوینگر: امير اديب‌پرور، آهنگساز: افشين عزيزی، مدیر تولید: وحيد حاجی‌لويی، عکاس: صادق سوری، دستیاران کارگردان: عليرضا قاسمی، سياوش جمالی و عطا مهراد. 

خانه مادری‌ام مرداب، از پس برقع، دماغ به سبک ايرانی، روزهای بی‌تقويم، آخرين روزهای زمستان، از جمله آثار برجسته‌ی مهرداد اسکویی است که جوایز ملی و بین‌المللی زیادی را برای این مستندساز به همراه داشته است.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی کشور، نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را طی روزهای 22 تا 28 آذرماه 1394 و با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، در سینما فلسطین و سینما سپیده شهر تهران برگزار خواهد کرد.






ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *