بازتاب سخنان مهم رهبر معظم انقلاب درباره تحولات سوریه و منطقه

14:27 - 10 آبان 1394
کد خبر: ۹۳۷۱۰
خبرگزاری میزان-سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون تحولات سوریه و منطقه در دیدار وزیر امور خارجه و سفرا و کارداران جمهوری اسلامی بازتاب وسیعی در رسانه ها داشت.
بازتاب سخنان مهم رهبر معظم انقلاب درباره سوریهبه گزارش سرویس بین الملل ؛

شبکه المیادین گزارش داد: حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کردند: بحران سوریه از طریق برگزاری انتخابات حل می شود.

شبکه اسکای نیوز گزارش داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بر برگزاری انتخابات برای حل بحران سوریه تاکید کردند.

شبکه ام تی وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بر حل بحران سوریه از طریق برگزاری انتخابات تاکید کردند، گزارش داد: حضرت آیت الله خامنه ای مذاکره با آمریکا در خصوص حل مسائل منطقه را بی فایده خواندند.

پایگاه العهد نوشت: امام خامنه ای خاطرنشان کردند: ما معتقدیم معنی ندارد کشورهای دیگر دور هم جمع شوند و راجع به یک نظام حکومتی و رئیس آن حکومت تصمیم بگیرند، این بدعتی خطرناک است که هیچ حکومتی در جهان اجرای آن را درباره خود نمی پذیرد.

پایگاه خبری کانفلیکت نیوز گزارش داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بر برگزاری انتخابات برای حل بحران سوریه تاکید کردند.

پایگاه خبری یاهونیوز نوشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بر حل بحران سوریه از طریق برگزاری انتخابات تاکید کردند.

رویترز نوشت: حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به تبلیغات پرحجم بیگانگان درباره "تغییر اجباری یا خود خواسته" در سیاست خارجی جمهوری اسلامی افزودند: این تحلیل خوش خیالانه غربی ها، در حقیقت ناشی از فشار این واقعیت است که سیاست خارجی جمهوری اسلامی، لااقل در سطح منطقه همچون سدّی مستحکم و صخره ای استوار، مانع از یکه تازیهای قدرتهای سلطه گر بویژه امریکا شده است و آنها، همیشه در آرزوی تغییر این سیاستها هستند.

خبرگزاری دیلی میل گزارش داد: رهبر انقلاب سیاستهای امریکایی ها در منطقه بسیار حساس غرب آسیا را، علت اصلی اوضاع نابسامان منطقه برشمردند و افزودند: برخلاف نظر برخی افراد، امریکا بخش عمده مشکلات منطقه است نه بخشی از راه حل مشکلات.

پایگاه خبری جروزلیم پست وابسته به رژیم صهیونیستی نوشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بر برگزاری انتخابات برای حل بحران سوریه تاکید کردند.

خبرگزاری نیوز یونایتد با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بر حل بحران سوریه از طریق برگزاری انتخابات تاکید کردند، گزارش داد: حضرت آیت الله خامنه ای مذاکره با آمریکا در خصوص حل مسائل منطقه را بی فایده خواندند.

شبکه خبری المنار نوشت: حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: راه حل مسئله سوریه، انتخابات است و برای اینکار باید با قطع کمکهای نظامی و مالی به معارضین، ابتدا جنگ و ناآرامی پایان پذیرد تا مردم سوریه در محیطی امن و آرام، هرکس را می خواهند انتخاب کنند.

شبکه خبری العربیه گزارش داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بر برگزاری انتخابات برای حل بحران سوریه تاکید کردند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *