نیروهای مسلح آماده پاسخگویی به شرارت های دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده و خواهند بود

12:56 - 09 آبان 1394
کد خبر: ۹۳۲۱۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان-وزیر دفاع با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح آماده پاسخگویی به شرارت های دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده و خواهند بود، گفت: چهره جنایتکارانه، آدمکش و متجاوز اسرائیل و آمریکا بر همه ملت‌های جهان شناخته شده است.
نیروهای مسلح آماده پاسخگویی به شرارت های دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده و خواهند بودبه گزارش گروه سیاسی میزان،  سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  در واکنش به اظهارات وزرای دفاع آمریکا و رژیم صهیونیستی طی سخنانی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بر اساس دکترین دفاعی خود و با توجه به الزامات دفاعی ناشی از تهدیدات و برای حمایت از جریان مقاومت در تمامی زمینه‌ها بر توان دفاعی خود می‌افزاید و همواره نیروهای مسلح ما آماده پاسخگویی به شرارت‌های دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی  بوده و خواهند بود.

وی افزود: به نظرم زمان بیان اینگونه اظهارات در حالی که که این دو رژیم در مسائل خودساخته گرفتار و نیاز به کمک دیگران دارند گذشته و ترجمان استیصال آن‌ها  فرافکنی عوامل شکست و تنها مصرف تبلیغاتی داخلی دارد؛ خوب است آقایان کتاب‌های خاطراتشان را از هم اکنون شروع به نوشتن کنند، شاید فرصت زیاد دیگری پیدا نکنند.

وزیر دفاع تصریح کرد: چهره جنایتکارانه، آدمکش و متجاوز اسرائیل و آمریکا بر همه ملت‌های جهان شناخته شده است و ملت‌ها این دو رژیم را جنگ طلب، متجاوز، خون‌خوار و ضد حقوق بشر می‌دانند، لذا نیازی نیست که هر روز خودشان با زبان خودشان این معانی را اثبات کنند.

سردار دهقان گفت: البته حتی ملت‌های کوچک و بدون ابزار، تحقیر و شکست را بر آمریکا، اسرائیل و اذنابش تحمیل کرده‌اند مثل سومالی، حزب الله لبنان و حماس در اراضی اشغالی؛ قاعدتاً ملت قدرتمند ایران با سابقه تمدن چندین برابر آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل این نوع سخنان را بیان ضعف و ناتوانی آن‌ها می‌داند و در عین حال آماده است درسی فراموش نشدنی هم به متجاوزین بدهد.

انتهای پیام/


مسعود
|
-
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
0
0
ما از نیروهای مسلح قوی وقدرتمند ایران اسلامی انتظار داریم جلوی زیاده خواهی های استکبار جهانی خصوصا آمریکا واسرائیل را بگیرد وملت ایران به فرمان رهبری خودشان از نیروهای مسلح حمایت وپشتیبانی می کنند .
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *