سیزدهمین نمایشگاه حمل و نقل مدیریت شهری افتتاح شد

17:50 - 08 آبان 1394
کد خبر: ۹۲۹۳۹
خبرگزاری میزان- سیزدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری جمعه ۸ آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.
به گزارش گروه اجتماعی میزان، این نمایشگاه با مشارکت و حمایت نهادهای مختلفی از جمله شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران، شرکت بهره برداری راه آهن  تهران و حومه، ستاد مرکزی معاینه فنی خودروها، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران و سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار می شود. این نمایشگاه از روز جمعه ۸ آبان ماه تا ۱۱ آبان ماه با شرکت تعداد زیادی از غرفه های داخلی و خارجی برگزار می شود.

همچنین پوریا محمدیان قائم مقام مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با حضور در این نمایشگاه از غرفه های مختلف شرکت کننده بازدید کرد.

محمدیان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری در حالی برگزار می شود که توسعه حمل و نقل شهری پاک و پایدار در دستور کار مدیریت شهری تهران قرار گرفته است.

قائم مقام مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه فرصتی برای معرفی و عرضه آخرین دستاوردهای صنعتگران داخلی است، گفت: در این نمایشگاه صنعتگران توانمندی هایشان را به نمایش گذاشته و مصرف کنندگان نیز با توانمندی های آنها آشنا می شوند تا از فرصت تولید داخل به نحو شایسته استفاده کنیم.

وی در ادامه افزود: صنعتگران باید نیازهای مشتری را سنجیده و خواسته های  آنها را برآورده کنند، چرا که موضوع کیفیت که امروزه بیشتر درخواست مصرف کنندگان است، باید با تولیدات مرغوب صنعتگران داخلی جامعه عمل پوشانده شود.

محمدیان تصریح کرد: از سال گذشته شعار آسمان آبی - زمین پاک با محوریت خط سفید و مدیریت پسماند به عنوان شعاری محوری در مدیریت شهری مطرح شده و این نمایشگاه که دو حوزه عمده حمل ونقل عمومی و خدمات شهری را در بر می گیرد می تواند زمینه ای برای توجه همزمان به این دو بخش مهم و تبلور و تجلی این شعار مدیریت شهری باشد.  

وی با بیان اینکه هدف مدیریت شهری آن است که تهران روزی به شهری باکمترین دلبستگی به خودروهای شخصی و کمترین وابستگی به سوخت های فسیلی باشد گفت: بدون تردید تحقق این مهم با استفاده از توان و دانش شرکت های دانش بنیان و با حمایت دولت امکان پذیر است. به همین منظور مدیریت شهری نیز گام های اولیه را با ورود اتوبوس های برقی، تاکسی های هیریدی و ورود موتورسیکلت های برقی آغاز کرده است.  


انتها پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *