30 آبان؛ آخرین مهلت ارسال آثار به هشتمین جشنواره داستان انقلاب

13:09 - 04 آبان 1394
کد خبر: ۹۱۴۹۷
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان - دبیرخانه مرکز محافل و جشنواره‌های حوزه هنری با توجه به پایان مهلت ارسال آثار هشتمین جشنواره سراسری داستان انقلاب که پیش‌تر 5 آبان اعلام شده بود، این مهلت را تا 30 آبان تمدید کرد.
به ، با پایان یافتن مهلت ارسال آثار هشتمین جشنواره داستان انقلاب (جایزه امیرحسین فردی) که پیش از این 5 آبان ماه تعیین شده بود، دبیرخانه جشنواره آن را تا 30 آبان تمدید کرد.

با توجه به درخواست برخی متقاضیان برای شرکت در جشنواره و به منظور حضور حداکثری نویسندگان در این رویداد ادبی و همچنین تقاضایی که نویسندگان برای ویرایش آثارشان داشتند، دبیرخانه جشنواره مهلت ثبت‌نام را تا پایان آبان‌ماه تمدید کرد.

مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان جشنواره در بهمن ماه 94 بوده و هنرمندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.artfest.ir نسبت به  ثبت‌نام فرم اینترنتی اقدام کنند و سپس  آثار خود را به دبیرخانه جشنواره‌های حوزه هنری به نشانی: تهران، خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، حوزه هنری، طبقه همکف ارسال کنند.

هشتمین جشنواره داستان انقلاب در جهت شناسایی و پرورش نویسندگان و جوانان متعهد هنرمند و خلق آثار ارزشمند ادبیات داستان انقلاب فراخوان خود را منتشر کرده است و در چهار بخش رمان بزرگ‌سال، رمان نوجوان، داستان کوتاه بزرگ‌سال و داستان کوتاه نوجوان برگزار می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *