نازنین احمدی و عارف عباسی در «۳۱ رویا»

15:43 - 22 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۲۶۶۰
نازنین احمدی و عارف عباسی در «۳۱ رویا»
نازنین احمدی و عارف عباسی به اثر جدید جواد مولانیا به تهیه‌کنندگی سپهر صاحبی پیوستند.

خبرگزاری میزان - نازنین احمدی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر و فارغ‌التحصیل تئاتر از دانشکده هنر‌های زیباست و برای فیلم «ابر بارانش گرفته» برنده‌ی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر شد. او در اثر موفق «خبری از او نیست» با جواد مولانیا همکاری کرده است.

عارف عباسی بازیگر و مدرس تئاتر، که پیش‌تر با جواد مولانیا در پروژه‌های «آمادئوس»، «دن‌کیشوت همکاری کرده است او همچنین در کارنامه‌ی کاری خود با کارگردانانی، چون اشکان خطیبی، امیر دژاکام، رحیم نوروزی، علی محمد رادمنش، مهدی فرد قادری، سعید روستایی، حسین شهبازی، میثم مظفری و …همکاری داشته است.

در خلاصه داستان این اثر چنین آمده: «سی و یک رویا، قصه‌ی همه‌ی ماست. ما که رویایی داریم برای رفتن، برای ماندن، برای گفتن و برای سکوت کردن. اما چه کسی شجاعت دست کشیدن دارد؟ و چه کسی شجاعت ماندن؟»

مولانیا که پیش از این نمایش‌های موفق «سوتفاهم»، «آمادئوس»، «هوراشیو» و «دن‌کیشوت» و «خبری از او نیست» را به روی صحنه برده است.

از دیگر عوامل می‌توان به سجاد قربانی، پریا یاراحمدی (دستیاران اول کارگردان)، زهره آقامیر (دستیار دوم کارگردان)، سعید قیسی پور (دستیار تهیه‌کننده)، علی حمصیان (عکاس، ساخت تیزر)، امیر محمدرفیع خواه (طراح پوستر و لوگوتایپ) و سارا حدادی (مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای و تبلیغات) اشاره کرد.

این نمایش خرداد ۱۴۰۳ در تماشاخانه ملک به روی صحنه خواهد رفت و پیش‌تر حضور وحید آقاپور و مریم داننده‌فرد در این پروژه اعلام شده است، دیگر بازیگران متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *