توزیع بیش از 42 هزاربسته ارمغان مهر بین دانش آموزان محروم

10:43 - 04 آبان 1394
کد خبر: ۹۱۳۹۶
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: با اختصاص بیش از 13 میلیارد و 433 میلیون ریال از مشارکت مالی داوطلبان جمعیت هلال احمر ، 42 هزار و 260 بسته طرح ارمغان مهر ویژه فصل بازگشایی مدارس بین دانش آموزان مناطق محروم و کودکان کار در سراسر کشور توزیع شد.
به گزارش گروه اجتماعی میزان، فرح ناز رافع درباره توزیع بسته ارمغان مهر گفت: همچنین با اجرای این طرح که از پانزدهم شهریور آغاز و تا پایان مهر ادامه داشت، بیش از 14 هزار و 230 دانش‌آموزاز سوی پزشکان داوطلب نیز  تحت  معاینه رایگان قرار گرفتند.

وی با اشاره به وجود سوءتغذیه در برخی از استان‌های کشور، افزود: با مشارکت 4 هزار و 335 داوطلب و خیر جمعیت هلال احمر، بسته های ارمغان مهر امسال  علاوه بر ملزومات تحصیلی، اقلام بهداشتی، البسه، کیف و کفش حاوی تغذیه سالم متناسب با نیاز دانش آموزان نیز بود که پس از نيازسنجي هاي انجام گرفته، مدارس نيازمند در روستاها و مناطق محروم شناسايي  شد و هماهنگي هاي لازم در خصوص تهيه اقلام مورد نياز و همچنین سازماندهي پزشكان و پيراپزشكان داوطلب جهت اعزام و ارائه خدمات به دانش آموزان صورت گرفت که با اجرای این طرح  دانش آموزان نیازمند و کودکان کار از خدماتی همچون تست قد، وزن، مشاوره آموزشی، بینایی سنجی هم بهره مند شدند.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ادامه داد: این سازمان با مشارکت داوطلبان و خیرین خود، تقبل شهریه و هزینه آموزشی و  تحصیلی  این گونه از دانش آموزان را نیز در این طرح گنجانده است،به این ترتیب دانش آموزان علاوه بر برخورداری از مایحتاج تحصیلی یک ساله، آ موزش هایی نیز درباره توانمندسازی و کمک درسی و تقویتی می بینند.

به گفته رافع ارزش ریالی خدمات فوق بیش از 17 میلیارد ریال برآورد شده است و  اعتبار مورد نیاز این طرح تماماٌ از سوی خیرین و داوطلبان  در اختیارجمعیت هلال احمر قرار گرفته ‌است.





نازنین
|
-
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
0
0
دختر همسایمون یتیمه ازم خواست چندتا برگه A4 بهش بدم چون پول نداشت برای خودش دفتر بخره دلم آتیش گرفت... لطفا افراد بی بضاعت رو درست شناسایی کنین حیفن به خدا..
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *