رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جوی آرام در محورهای مواصلاتی/ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای شمالی

10:10 - 02 آبان 1394
کد خبر: ۹۰۷۲۸
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- رئیس مرکز کنترل و فرماندهی راهور ناجا از جوی آرام و ترافیکی روان در محورهای مواصلاتی خبر داد و گفت: تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای محور كندوان، محور هراز، فيروزكوه، اردبیل- آستارا و بالعکس و محورهای قدیم قزوین- رشت و بالعکس ممنوع است.
سرهنگ رضا سلبی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان درباره وضعیت جاده‌های کشور اظهار کرد:  برابر گزارش های دریافتی اکثر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

وی در ادامه به محدودیت‌ اشاره کرد و گفت:  تردد موتور سیکلت امروز در محورهای كرج – چالوس، هراز، فيروزكوه و محورتهران – سمنان – مشهد و بالعكس ممنوع است.

رئیس مرکز کنترل و فرماندهی راهور ناجا در ادامه با بیان این مطلب که تردد انواع وسايل نقليه در محور کندوان از ساعت 14 امروز تا ساعت 2  بامداد روز یکشنبه  از میدان امیر کبیر کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است، افزود: در واقع با اعلام ماموران پليس راه درمحل تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17:30 روز امروز تا 2 بامداد روز یکشنبه از 15 كيلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن )به سمت كرج يک‌طرفه خواهد بود.

وی بااشاره به این مطلب که تردد تمامی وسايل نقليه از ساعت2 تا 24 روز شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع  است، تصریح کرد: همچنین از ساعت 15:30 الی 24 روز شنبه و با اعلام ماموران پليس راه درمحل تردد تمامی وسايل نقليه ازآب اسک به رودهن ( محدوده مشاء) به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

سرهنگ سلبی در ادامه به محدودیت‌های ترافیکی وسایل نقليه سنگين اظهار کرد:  تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت در محور کندوان از محور كرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

رئیس مرکز کنترل و فرماندهی راهور ناجا با بیان این مطلب که تردد تمامی تریلرها کماکان ممنوع است، افزود:  تردد تمامی كاميون‌ها و كاميونت‌ها از ساعت 6 تا 24 شنبه  مورخ  ممنوع است.

وی در ادامه با بیان این مطلب که تردد تمامی تريلرها از ساعت 6 تا 24 شنبه از تهران به قائم شهر و بالعكس، ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمامی كاميون‌ها و كاميونت‌ها از ساعت 6 تا 24 روز شنبه  از تهران به قائم شهر و بالعكس، ممنوع است.

سرهنگ سلبی در خاتمه با بیان این مطلب که تردد تمامی تريلرها در محور اردبیل- آستارا بالعکس از ساعت 6 تا 24 شنبه از اردبیل  به آستارا و بالعكس، ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع تريلر و کامیون از ساعت 15 تا 24  شنبه  در محور قزوین – رشت و بالعكس، ممنوع است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *