رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پنجمین دوره آموزشی شعر جوان انقلاب اسلامی «آفتابگردان‌ها» فراخوان داد

21:00 - 27 مهر 1394
کد خبر: ۸۹۳۵۴
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان - فراخوان پنجمین دوره آموزشی شعر جوان انقلاب اسلامی «آفتابگردان‌ها» از سوی موسسه شهرستان ادب منتشر شد.

به، پنجمین دوره آموزشی شعر جوان انقلاب اسلامی موسوم به «آفتابگردان‌ها» برای پذیرش اعضای جدید از میان شاعران نوجوان و جوان فراخوان داد.

دوره‌های آموزشی «آفتابگردان‌ها« با ابتکار موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب، از سال 1390 کار خود را با استعدادیابی، پذیرش، آموزش و پرورش استعدادهای جوان و نوجوان شعر از سراسر کشور آغاز به کار کرده است.

تا کنون 4 دوره آموزشی با حضور بیش از 400 شاعر برگزار شده است. برنامه‌هایی همچون نقد تلفنی و حضوری آثار، دوره‌های مطالعاتی تخصصی، نقد مکتوب توسط اساتید و اردوهای چند روزه آموزشی از جمله برنامه‌های این دوره‌های آموزشی است. فرصت شرکت در این فراخوان تا نیمه آبان 1394 است.

چندی پیش در دیدار شاعران با رهبر فرزانه انقلاب، ایشان به این دوره‌های آموزشی اشاره کرده و فرمودند: «شنیدم شهرستان ادب فعّالیّت‌های دانش‌آموزی راه انداخته، افراد را جمع می‌کند، دانش‌آموزهای ما، جوان‌های ما، نوجوان‌های ما، دختر ما، پسر ما، شعر می‌گویند آن هم به این خوبی، با این مضامین خوب، با این تخیّل قوی، این خیلی خوب است...»

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره‌های آموزشی برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، می‌توانند به پایگاه اینترنتی موسسه شهرستان ادب به نشانی www.shahrestanadab.com مراجعه کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *