رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ارتش عربستان چند سرباز ایرانی و چند عضو حزب الله را در یمن اسیر کرده است + می خواهیم بر خاورمیانه سلطه داشته باشیم

13:47 - 26 مهر 1394
کد خبر: ۸۸۹۴۴
خبرگزاری میزان - سران عربستان که این روزهای شکست های سنگینی را از ارتش و انقلابیون یمن متحمل شده اند، برای برونرفت خبری از وضعیت نظامی موجود دست به یک مانور زده و ادعاهای تازه ای را مطرح کرده اند.
ارتش عربستان چند سرباز ایرانی و چند عضو حزب الله را در یمن اسیر کرده استبه گزارش سرویس بین الملل  به نقل از پایگاه خبری آمریکایی "المانیتور"، سلطان بن خالد الفیصل فرمانده سابق نیروی دریایی عربستان و  عملیات ویژه  ادعا کرد: هر چند مقامات ایران اعلام می کنند که در جنگ یمن حضور نظامی ندارند ولی در روز 6 اکتبر (14 مهر گذشته ) تعدادی از افسران نظامی ایران و حزب الله توسط نیروهای امنیتی عربستان دستگیر شدند.

این شاهزاده دربار نفتی که به تازگی و پس از بیست سال از سمت خود در ارتش آل سعود استعفا داده است، تصریح کرد که اظهارات وی از سوی ارتش عربستان بیان نشده است.

المانیتور در بخش دیگری از این گزارش نوشت: مقامات عربستان تاکید کردند که این بازداشت گواه حضور و مشارکت ایران در جنگ عربستان علیه نیروهای یمنی است.

سلطان بن خالد الفیصل همچنین مدعی شد که ارتش عربستان تعدادی از اعضای حزب الله را در جریان نبردهای ارتش عربستان با نیروهای یمنی در سال 2009 میلادی دستگیر کرده بود.


المانیتور در ادامه نوشت: نمایندگان ایران در نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک نیز در پاسخ به سوالی در خصوص دخالت نظامی در یمن، آن را رد کردند.

شاهزاده آل سعود که کشورش همواره از مزدوران خارجی از جلمه سودانی ها و پاکستانی ها بهره می گیرد، در پایان تاکید کرد: ما (ارتش عربستان) تجارب زیادی در جنگ بدست آورده ایم. از شکست هایمان آموختیم و موفقیت را ساختیم. عربستان توانایی دفاع از خود در برابر تمامی تهدیدها را دارد. ما نیروهای نظامی مان را در جهتی هدایت می کنیم تا بر خاورمیانه سلطه داشته باشیم.



مهدی
|
-
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
0
0
یه مقام خارجی گفته یود درصورت رویارویی ایران با عربستان این کشور به چند سال قبل از انقلاب صنعتی برمیگشت ولی من میگم که اگه ایران در جنگ یمن دخالت میکرد الان عربستان به دوران جاهلیت و چادر نشینی برمیگشت.
هموطن
|
-
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
0
0
تو ونیروهای تو با یک پخ رزمنده ایرانی خودت را خیس میکنی وباید از می بیبی استفاده کنی
مهدی
|
-
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
0
0
شاهزاده کوچولو بزرگ نشده میترسی وای بر آن لحظه که آقا حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *