نجات از مرگ به خاطر داشتن حجاب+ عکس

13:24 - 21 مهر 1394
کد خبر: ۸۷۱۹۳
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- دختر جوان اهل انگلستان که مورد حمله وحشیانه توسط فردی با سنگ قرار گرفت، با وجود وارد آمدن 18 ضربه به سرش به طور باور نکردنی زنده ماند.
اماده نیستبه گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، دیلی میل منتشر کرد: دختر جوان اهل انگلستان  که مورد حمله وحشیانه توسط فردی با یک سنگ قرار گرفت، با وجود وارد آمدن 18 ضربه به سرش به طور باور نکردنی زنده ماند.

براساس گزارش پلیس جنایت کار که یک مرد اهل اسلواکی  21 ساله به نام «ژنکو تورتاک» می باشد در 5 مارس هنگامی که قربانی در ساعت اولیه شب در ایستگاه اتوبوس منطقه لیدز واقع در «یواک شیر» منتظر اتوبوس بود او را مورد حمله وحشیانه خود و آزار و اذیت قرار داد و پس از آن او برای از بین بردن رد پای خود مبادرت به کشتن قربانی کرد و با وارد کردن ضربات متعدد به سر او بوسیله یک قلوه سنگ باعث بیهوش شدن او شد.

این دختر 18 ساله امروز پس از چند ماه مورد درمان قرار گرفتن به دلیل شکستگی در ناحیه سر بهوش آمد.

ماموران پلیس از قول پزشکان نجات او را بوسیله حجاب اعلام کردند و در گزارش خود گفتند: روسری که قربانی به سر داشت از شدت ضربات به سر کاسته است و باعث شد تا شدت پارگی در ناحیه جمجمه او کمتر از حالتی باشد که بدون هیچ پوششی این ضربات به سر اصابت می کرد.

جنایت کار که در دوربین ساختمان پشت ایستگاه رصد شد و پس از جنایت خود از محل حادثه به کشور خود گریخت توسط پلیس شناسایی و بازداشت و به  بریتانیا  آورده شد و به زودی باید در دادگاه حاضر شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *