خوشا به سعادتت حاج حسین که پیکر پاکت طواف عشق نمود در حرم عمه سادات

11:40 - 19 مهر 1394
کد خبر: ۸۶۲۹۲
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- سرلشگر شهیدان چه حال و هوایی بود تو را در مشق عشق چزابه و مجنون و اینک حلب، هما و سویدا؛ چه ذی‌الحجه‌ای بر ما گذشت آن از منا و این از کربلای حلب، تا فراموش نکردم بگویم حجت قبول حاجی کربلایی زینب.
به گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، از ساعات ابتدایی صبح امروز خیابان پادگان ولیعصر، شریعتی، میدان سپاه، میدان امام حسین (ع) همه و همه سیاه پوش بود. گویا خورشید هم رغبتی برای طلوع نداشت.



اندک اندک جمع مستان می رسند. کوچه به کوچه زنان و مردان به خیابان شریعتی پیوستند حتی کودکان هم گویا بوی محرم به مشامشان رسیده بود. بوی محرمی که حاج حسین همدانی دلهای ما را به پیشوازش برد.

چه مشتاقانه این مردان و زنان، کودکان و جوانان پشت به پشت هم تو را برای جایگاهت همراهی می کنند.

سرلشگر شهیدان چه حال و هوایی بود تو را در مشق عشق چزابه و مجنون و اینک حلب، هما و سویدا؛ چه ذی الحجه ای بر ما گذشت آن از منا و این از کربلای حلب، تا فراموش نکردم بگویم حجت قبول حاجی کربلایی زینب.

چه آرام خوابیده‌ای، ای گوهر ایثارگر و تنومند گوهری که دیگر در تابوت آرمیده است و حالا دشمن یک سینه سپر را در مقابل خود کم دارد.
برای ملتت، ناموست و رگ ایرانیت بود که همیشه تو در مقابل دشمن سینه سپر می کردی و اکنون جسورانه جان به جانان داده ای.



در دوره ای که همه کفر مقابل همه اسلام ایستاده است خوشا به حالت حاج حسین که خودت را به روز مباهله قرن 21 رسانده ای.

امروز نه تنها خانواده ات بلکه همه ملت مسلمان دلشان از باور اینکه دیگر نیستی گرفته است، کجایند دختران و پسرانی  که بابا ندارند، بیایند تا دخترت و پسرانت را کمی آرام کنند، کجایند زنانی که سرپناه ندارند بیایند از نبود چند دهه ای که مردانشان در جنگ تکه تکه وجودشان را داوطلبانه برای دفاع از میهن پیشکش کرده اند بگویند تا شاید زنی که تاکنون پا به پایت قدم برداشته کمی دلش آرام بگیرد.



حاج حسین همدانی و همه افرادی که از جنس او شب و روز را در جبهه برای دفاع از کشورشان سختی کشیده اند به خوبی می دانند که به هم ریختن سوریه تنها به هم ریختن یک کشور، شهر و یا روستا نیست بلکه همه ملت مسلمان به خصوص ایرانیان دلشان برای زینب و رقیه می تپد.

ملت ایران نه تنها اکنون دلشان کیلومترها دورتر از مرزها رفته است بلکه گویی الان با حضرت زینب (س) و رقیه (س) به سوگ نشسته اند.
روزی که غربی ها به دنبال جایزه صلح نوبل بودند سردار جایزه اش را از خدا گرفت و شبی که مزین به نام آقا اباعبدالله است میهمان سفره حضرت زینب (س) شد.

اینجا ولیعصر است، ولیعصری که همه را سراسیمه به دنبال پیکر کشانده همه با شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، اینجا نینوا می کنند. گویا دلشان می خواهد به مرزهای سوریه و حلب بروند و دشمن را به سزای اعمالشان برسانند.

اینجا همه از نبود و شهادت حاج حسین همدانی سرلشگرمان دلشان خون شده است و غیرتشان اجازه نمی دهد که یک ملت مسلمان را از نبود کسی که به گونه ای علم دار اسلام بوده است غمگین ببینند و دلشان می خواهد تا به فرمان آقایمان، رهبر امتمان از اینجا تا سوریه پابرهنه بروند و حق دشمن را در کف دستش بگذارند.
 
گزارش از: سارا حبیب اللهی



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *