فتنه‌گران سال 88 با تیتر توهین‌آمیز قصد انتقام از سردار همدانی را داشتند

15:38 - 18 مهر 1394
کد خبر: ۸۶۰۴۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان-عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به نقش سردار همدانی در خنثی کردن فتنه 88، گفت: جریان آلوده به فتنه 88 که این روزها در روزنامه‌های زنجیره‌ای وابسته به جناحی خاص نفوذ کرده است با تیتری که در انعکاس خبر شهادت سردار همدانی منتشر کرد، در واقع قصد انتقام‌گیری از این سردار بصیر را داشت.
فتنه گران سال 88 با تیتر توهین آمیز قصد انتقام از سردار همدانی را داشتند/ روزنامه نگاری که شهادت سردار همدانی را با عبارت «کشته شد» منعکس می کند در دوران دفاع مقدس به دنبال تفریح بودحجت الاسلام سید مرتضی حسینی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی میزان با اشاره به تیتر توهین‌آمیز روزنامه «رویش ملت» در انعکاس خبر شهادت سردار حسین همدانی، اظهار کرد: جریانی که این روزها در مطبوعات کشور نفوذ کرده همان جریانی است که در مقاطع مختلف به مخالفت با دین و ارزش‌های اسلامی و انقلابی ما پرداخته است.

وی با اشاره به رشد قارچ گونه مطبوعاتی با طیف فکری و جناحی خاص و عناوین مختلف در دو سال اخیر، گفت: جریانی که در دو سال اخیر در مطبوعات کشور جولان می‌دهد، همان جریانی است که در مقاطع مختلف رویکرد خصمانه و عنادآمیز خود با محور مقاومت را نشان داده است.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عقبه جریان مطبوعاتی مزبور در خارج از کشور مستقر است،گفت: جریان رسانه‌ای معاند و خارج‌نشین با حمایت مالی از برخی روزنامه نگاران داخلی در راستای تضعیف فرهنگ مقاومت و شهادت و القاء مفاهیم منحط و مغایر با فرهنگ اسلامی، تلاش مذبوحانه‌ای را انجام می‌دهد.

حسینی با انتقاد از گردانندگان روزنامه «رویش ملت» که برای انعکاس خبر شهادت سردار همدانی از عبارت «کشته شد» استفاده کرده‌اند، بیان داشت: جریان رسانه‌ای و روزنامه‌نگارانی که شهادت سردار همدانی را با عبارت «کشته شد» منعکس می‌کنند همان‌هایی هستند که در دوران دفاع مقدس یا در خارج از کشور بودند و یا به دنبال تفریحات می‌گشتند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به نقش سردار همدانی در خنثی کردن فتنه 88، گفت: جریان آلوده به فتنه 88 که این روزها در روزنامه‌های زنجیره‌ای وابسته به جناحی خاص نفوذ کرده است با تیتری که در انعکاس خبر شهادت سردار همدانی منتشر کرد، در واقع قصد انتقام‌گیری از این سردار بصیر را داشت.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: هیئت نظارت بر مطبوعات باید به پرونده این روزنامه هتاک ورود جدی پیدا کند و وزارت ارشاد نیز باید موضع خود را در قبال اینگونه توهین ها و گستاخی ها اعلام کند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *