رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

همکاری پلیس تشخیص هویت برای شناسایی اجساد حادثه منا

12:44 - 15 مهر 1394
کد خبر: ۸۴۹۷۲
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- جانشین فرمانده ناجا از همکاری پلیس تشخیص هویت برای شناسایی اجساد حادثه منا خبر داد و گفت: در بحث آزمایشات ژنتیک و شناسایی اجساد جانباختگان پلیس تشخیص هویت آگاهی ناجا با تمام توان وارد شد.
به گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، سردار سرتیپ پاسدار اسکندر مومنی  در حاشیه ششمین نشست ناجا با سفرا و کارداران مستقر در تهران در جمع خبرنگاران به همکاری پلیس برای شناسایی جانباختگان حادثه منا اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی در حادثه اخیر در سه حوزه ورود حجاج، مجروحان و تشییع پیکر جانباختگان در تهران و سایر شهرستان‌ها اعلام آمادگی کرده است.

وی در ادامه نیز به آمادگی ناجا برای همکاری در برگزاری مراسم حج برای سال‌های آتی خبر داد و گفت:  در بحث آزمایشات ژنتیک و شناسایی اجساد جانباختگان پلیس تشخیص هویت آگاهی ناجا با تمام توان وارد شد و نسبت به شناسایی اجساد توسط روش‌های آزمایشگاهی و DNA و تشخیص هویت اقدام کرده و تا شناسایی آخرین جسد اتباع ایرانی به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

جانشین فرمانده ناجا در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر فراوانی جرایم اتباع بیگانه در ایران، گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته جرائم اتباع خارجی در ایران کنترل شده است.

سردار مومنی در خاتمه با بیان این مطلب که شناسایی ابعاد فاجعه از سوی وزارت خارجه در حال پیگیری است، گفت: در صورتی که شرایط مهیا شود حتما پلیس ایران با همکاری پلیس بین‌الملل درباره شناسایی ابعاد فاجعه قدم برخواهد داشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *