رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

استقرار پلیس در محدوده ترافیکی ویژه تشییع جانباختگان منا

16:14 - 11 مهر 1394
کد خبر: ۸۳۳۳۶
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از استقرار پلیس در محدوده ترافیکی ویژه تشییع جانباختگان منا خبر داد و گفت: پلیس راهور در راستای تسهیل در تردد مسیر پیکر جانباختگان محدودیت‌هایی را اعمال کرده است.
سرهنگ حسن عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان درباره تمهیدات ترافیکی ویژه تشییع جانباختگان حادثه منا با بیان اینکه مراسم تشییع پیکر جانباختگان فاجعه منا 10 صبح فردا در مقابل دانشگاه تهران آغاز می‌شود، اظهار کرد: پلیس راهور در راستای تسهیل در تردد محدودیت‌هایی را اعمال کرده است.

وی در ادامه با بیان این مطلب که از ساعت 9 صبح فردا در خیابان انقلاب حد فاصل میدان انقلاب تا چهارراه ولیعصر در هر دو مسیر محدودیت و ممنوعیت توقف وجود دارد، گفت: همچنین بلوار کشاورز حدفاصل میدان ولیعصر تا خیابان کارگر، خیابان کارگر حدفاصل بلوار کشاورز تا میدان انقلاب و خیابان ولیعصر حدفاصل میدان ولیعصر تا چهارراه ولیعصر جزو مناطقی است که گرچه تردد در آن مناطق انجام می‌شود، اما ورود به محدوده داخل آن ممنوع است.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در خاتمه با اشاره به این مطلب که تمامی خیابان‌های محدوده بلوار کشاورز مانند 16 آذر، قدس، پورسینا، وصال، حجاب، فلسطین و... مشمول ممنوعیت توقف و تردد خواهد شد، تصریح کرد: رانندگان باید از مسیرهای خیابان جمهوری، خیابان فاطمی و خیابان کارگر ادامه مسیر دهند.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *