ارمغانی: حضورم در بین کاندیداهای هدایت تیم ملی بسکتبال افتخار بزرگی است/ سن نباید در دعوت بازیکنان ملاک باشد

11:01 - 10 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۱۰۶۲۴
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سعید ارمغانی هم به لیست گزینه‌های جانشینی مصطفی هاشمی در روی نیکت تیم ملی بسکتبال اضافه شد.

سعید ارمغانی در گفت‌وگو با میزان، در واکنش به مطرح شدن نامش به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: افتخاری بزرگ است که من هم در کاندیدا‌های سرمربیگری تیم ملی کشورم قرار دارم، اما به نظرم هر کسی که به عنوان سرمربی انتخاب شود باید به ۲ نکته توجه داشته باشد؛ ابتدای امر اینکه بهترین بازیکنان را ارنج کند، چرا که تیم ملی بسکتبال ایران هم اکنون در مسیر مسابقات انتخابی قهرمانی جهان قرار دارد و ضروریست که کادر فنی بهترین نفرات را به اردو‌ها دعوت کند و از برترین‌ها در هر بازی‌ها بهره ببرد. موضوع دیگر این که اصلأ نباید سن در دعوت بازیکنان به تیم ملی ملاک قرار گیرد، زیرا سن تنها یک عدد است و باید بهترین نفرات شناسایی شوند؛ البته نفرات جوانتر‌ها هم باید رفته رفته به تیم ملی وارد شوند و نبض کار را دست بگیرند.

وی افزود: آرزوی هر کسی است بتواند سرمربیگری تیم ملی کشورش را برعهده بگیرد و من هم از این قاعده مستثنی نیستم؛ هر چند هنوز هیچ صحبت جدی بین من و رئیس فدراسیون صورت نگرفته است.

این مربی بسکتبال در مورد حضور جواد داوری در راس فدراسیون بسکتبال به عنوان مدیر جوان، گفت: داوری هم جزو نسل طلایی بسکتبال بوده و مطمئنم می‌تواند با تجربیاتی که در این سالیان به دست آورده، بسکتبال را به جایگاه اصلی خود برگرداند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *