عضو سعودی داعش پسرعمویش را تیرباران کرد! + فیلم (16+)

14:00 - 04 مهر 1394
کد خبر: ۸۰۶۱۵
خبرگزاری میزان-خبرگزاری میزان - انتشار تصاویر جنایت یک نوجوان ۱۹ ساله سعودی عضو داعش که پسرعموی سرباز خود را در بیابانهای حاشیه محل سکونتش تیرباران کرد موجی از واکنشها را در جامعه عربستان به دنبال داشته است.
به گزارش گروه چند رسانه ای ، "سعد راضی عیاش العنزی" نوجوان ۱۹ ساله سعودی با همدستی برادر ۲۰ ساله اش عبدالعزیز، پسرعموی ۲۱ ساله خود با نام "فاید العنزی" را با حیله ای به صحرای حاشیه شهر حائل در شمال غرب عربستان برده و پس از بستن دست و پاهای قربانی، وی را در مقابل دوربین به رگبار گلوله می بندد.
گفتنی است، وی پیش از ارتکاب جنایت با ابوبکر البغدادی رهبر گروه تروریستی تکفیری داعش بیعت کرده است. در ادامه این تصاویر قاتل با اشاره به پسرعمویش، وی را سرباز طاغوت خطاب کرده و بدون توجه به خواهشهای قربانی وی را به قتل می رساند. چند ماه پیش ابوبکر بغدادی رهبر داعش با انتشار یک فایل صوتی در اینترنت از طرفدارانش در عربستان سعودی خواست تا بستگانشان را که در نیروهای امنیتی و نظامی این کشور شاغل هستند، بکشند.
 صدها نفر از ساکنین محل زندگی قاتلین در هنگام دستگیری این افراد با سردادن شعارهایی علیه آنها و گروه داعش خواستار اشد مجازات برای نامبردگان شده اند.

var s1 = new SWFObject('/media/player/flvplayer.swf','single','400','300','7');s1.addParam('allowfullscreen','true');s1.addVariable('file','/fileshttps://www.mizan.news/news/1394/7/4/130057_249.flv');s1.addParam('menu','false');s1.addVariable('width','400');s1.addVariable('height','300');s1.write('player1443260336433');


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *