هنوز در اداره مشکلات تهران کار قرارگاهی انجام نشده است

11:06 - 01 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۴۱۸۶
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: ما در این دوره از مدیریت شهری هم در شورای شهر و هم در شهرداری تاکیدمان بر این بوده که باید کار قرارگاهی در این زمینه انجام شود. تا الان، اما هنوز این هدف محقق نشده است.
علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران درباره سنجش نحوه عمل و همکاری نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف با مدیریت شهری در موضوع آسیب‌های اجتماعی به میزان گفت: در اینجا فقط می‌توان چندین دستگاه را در کنار هم چید. یعنی از بهزیستی تا شهرداری تهران، پلیس یا هر نوع نیرو و نهادی که بتواند به حل این مساله کمک کند را می‌توان کنار هم چید.
 
وی ادامه داد: یا در موضوعات مالی و تدارک امکانات و مواردی از این دست بنیاد مستضعفان، کمیته امداد امام خمینی (ره) و ستاد اجرایی فرمان امام و هر نهاد و دستگاهی به هر شکلی که بتواند به حل این مساله کمک کند را می‌توان برشمرد.
 
نادعلی خاطرنشان کرد: از این بابت برای مثال یک نهادی می‌تواند زیرساخت تولید کند و دستگاه دیگری در زمینه موضوعات انسانی می‌تواند کمک کند و وزارت بهداشت هم از حیث دیگری می‌تواند نقش آفرین باشد. اما متاسفانه این کار تا الان به صورت مشارکت همگانی دستگاه‌ها انجام نشده است.
 
سخنگوی شورای شهر تهران افزود: ما در این دوره از مدیریت شهری هم در شورای شهر و هم در شهرداری تاکیدمان بر این بوده که باید کار قرارگاهی در این زمینه انجام شود. تا الان، اما هنوز این هدف محقق نشده است. اما شاید الان زود باشد که بخواهیم نتیجه گیری کنیم.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *