استاندار یزد: حفظ جان مردم خط قرمز ماست

7:30 - 05 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۳۷۴۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
استاندار یزد با تاکید بر اینکه مدیریت مدیران استان باید عملگرا و نتیجه گرا باشد، گفت: حفظ جان مردم خط قرمز ماست، در صورتیکه پس از پیش بینی وقوع بحران‌ها و اعلام آن به دستگاه ها، سهل انگاری یا عدم پیگیری دستگاهی در بروز خسارات محرز شد با مدیر دستگاه مربوطه برخورد قضائی می‌شود.
 مهران فاطمی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اقدامات استانداری یزد برای مدیریت بحران‌های پیش‌رو بیان کرد: بر ارائه برنامه عملیاتی آموزش‌های مدیریت بحران دستگاه‌های مربوطه به اداره کل مدیریت بحران استانداری تا انتهای فروردین ماه سال ۱۴۰۱ تاکید شده است.

وی با اشاره به اینکه تنها مرجع رسمی برای اطلاع رسانی در هنگام وقوع بحران‌ها مدیرکل مدیریت بحران استانداری است، افزود: انجام پیگیری‌های ملی جهت تقویت زیرساخت‌های لازم برای پایش مستمر آب و هواشناسی استان نیز ضرورت دارد. 

استاندار یزد با بیان اینکه ۹۰ درصد مخاطرات استان یزد اقلیمی و آب و هوایی است، عنوان کرد: تنها ۱۰ درصد آن مربوط به مخاطرات ساختمانی و سایر موارد است که این موضوع بیانگر اهمیت تقویت زیرساخت‌های آب و هواشناسی است.

فاطمی با تاکید بر اینکه مدیریت مدیران استان باید عملگرا و نتیجه گرا باشد، گفت: حفظ جان مردم خط قرمز ماست، در صورتیکه پس از پیش بینی وقوع بحران‌ها و اعلام آن به دستگاه ها، سهل انگاری یا عدم پیگیری دستگاهی در بروز خسارات محرز شد با مدیر دستگاه مربوطه برخورد قضائی می‌شود.

 

 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *