رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فرزندان مددجویان تحت پوشش کمیته امداد تحت پوشش آموزش‌های مهارتی قرار می‌گیرند

8:00 - 27 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۳۶۶۴
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: آموزش و حرفه آموزی به فزندان مددجویان تحت پوشش از سنین پایین کمک بزرگی را به اشتغال آن‌ها در آینده و توسعه کشور خواهد کرد.
سید مرتضی بختیاری در گفت‌وگو با میزان در مورد توانمندسازی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد گفت: توسعه اشتغال می‌تواند سبب شود تا تولیدکنندگان وارد میدان شده و سرمایه‌گذاری‌ها درست انجام گیرد و موانع اشتغال برداشته شود .
 
وی در مورد تاثیرات افزایش سرمایه گذاری‌ها و تولید گفت: چنین اقداماتی موجب می‌شود که به واسطه افزایش تولید اشتغال نیز افزایش پیدا کرده و افراد نیازمند و مددجویان تحت پوشش ما نیز کاهش پیدا کنند.

رئیس کمیته امداد در پاسخ به این سوال که چه اقداماتی در راستای توانمند سازی فرزندان مددجویان صورت خواهد گرفت، گفت: به زودی دوره‌های مهارت افزایی آن‌هایی که تحت پوشش ما هستند یا  قرار است در موضوع اشتغال به آن‌ها کمک کنیم برگزار خواهد شد.

بختیاری در مورد آموزش این افراد گفت: یکی از اقداماتی که در این راستا انجام خواهد گرفت آموزش و بحث حرفه آموزی به آن‌ها از سنین دبیرستان خواهد بود، بحث مهارت آموزی به این عزیزان از سنین پایین کمک بزرگی را به اشتغال آن‌ها در آینده و توسعه کشور خواهد کرد.

وی در پایان در مورد اولویت‌های مهارت‌های آموزش داده شده به دانش آموزان گفت: آموزش‌ها در سنین دبیرستان با همکاری آموزش و پرورش و با اولویت مناطق و به تفکیک انجام خواهد شد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *