پولادگر: انتظارات از بسکتبال باید بیش از گذشته باشد/ دلیل تعویق یک دوره‌ای از انتخابات من بودم

13:41 - 09 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۹۷۱۱
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: ورزش حرفه‌ای باشد توسط باشگاه‌ها اداره و هدایت شود الان هم باشگاه‌های خوبی هستند.

- سید محمد پولادگر در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون بسکتبال صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*انتظارات همه مردم و اهالی بسکتبال باید بیش از گذشته باشد، همه می‌دانند که بسکتبال سه بار افتخار قهرمانی آسیا را دارد، اما هنوز در بازی‌های آسیایی قهرمان نشدیم.

*باید عزم خود را برای این دوره بازی‌های آسیایی جزم کنید، هرچند زمان کم است، اما دور از دسترس نیست بلند قامتان با بلند همتی می‌توانند این کار را انجام دهند.

*اعضای مجمع سکان را به یک جوان داد. جوانی لازمه اجرا است و هوشمندی هم برای با تجربه و با سابقه ها، توقع این است که داوری با فکر هوشمندانه فدارسیون را اداره کند.

*یاوری هم یکی از پتانسیل‌ها است و گفت که اگر او بیاید پتروشیمی‌ها می‌آیند، اما امیدوارم این شرط برداشته شود و حتما کمک آن‌ها را برای بسکتبال جذب کنید. از باشگاه‌ها هم انتظار است. ورزش حرفه‌ای باشد توسط باشگاه‌ها اداره و هدایت شود الان هم باشگاه‌های خوبی هستند. به هرحال باید دست به دست هم دهید تا یک اتفاق بزرگ را برای بسکتبال رقم بزنید.

*دلیل تعویق یک دوره‌ای که من بودم، به خاطر کرونا بود و نیمی از اعضای مجمع درخواست تعویق داشتند و ما هم احترام گذاشتیم.

*آیین نامه داریم و در مجامع هم اجرا می‌کنیم. براساس آن نامزد‌ها در دو مرحله مورد تایید قرار می‌گیرند. یکی تایید مدیریتی و یکی دیگر نهاد‌های نظارتی. چون که رئیس فدراسیون هم جزو مشاغل حساس است. من که دادگاه نیستم که در مورد چیزی نظر بدهم و رای بدهم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *