رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تا زمان تامین زیرساخت‌های طرح LEZ، طرح زوج و فرد اجرا می‌شود

17:03 - 01 مهر 1394
کد خبر: ۷۹۸۴۵
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- جانشین پلیس راهور تهران بزرگ از آمادگی پلیس برای اجرای اجرای طرح LEZ خبر داد و گفت: تا زمانی که این زیر ساخت‌ها تامین نشود، طرح زوج و فرد از طریق دوربین ادامه خواهد یافت.
سرهنگ حسن عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان درباره آمادگی پلیس راهور در اجرای طرح LEZ اظهار کرد: پلیس راهور آمادگی اجرای این طرح را دارد، در واقع اجرای این طرح تنها با تامین زیر ساخت‌ها امکان پذیر است.

به گفته وی، تا زمانی که این زیر ساخت‌ها تامین نشد، طرح زوج و فرد از طریق دوربین ادامه خواهد یافت.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ در پاسخ به این سوال که چه زمانی این زیر ساخت‌ها اجرا خواهد شد، گفت: در جریان روند تامین زیر ساخت‌ها نیستم از این رو نمی‌توانم بگویم که چه زمانی تامین و به مرحله اجرا خواهد رسید.

گفتنی است سردار تیمور حسینی چندی پیش در خصوص این طرح گفت: مناسب‌تر است که با سیاست‌های طرح (LEZ) خودروها را به چهار دسته آبی، سبز، زرد و قرمز تقسیم کنیم و محدودیت را برای خودروهای دسته زرد و قرمز ایجاد کنیم.

حسینی تاکید کرد: اعتقاد دارم هنوز بستر و زمینه این تقسیم‌بندی را در حال حاضر نداریم و اگر بخواهیم طرح (LEZ) را پیاده کنیم تعداد افرادی که ناراضی خواهند بود خیلی بیشتر از اجرای طرح زوج و فرد می‌شود چراکه قالب خودروهایی که امروز در شهر تهران تردد می‌کنند در دسته زرد و قرمز دسته‌بندی می‌شوند. برهمین اساس در شرایط فعلی طرح زوج و فرد با همین کیفیت و با نصب دوربین‌ها به نحو شایسته کنترل می‌شود تا بتوانیم در آینده نزدیک زمینه اجرای طرح محدوده کم آلاینده (LEZ) را فراهم کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *