رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شرایط بحرانی استقلال در مهم‌ترین مقطع فصل؛ مجیدی مربی بی‌دفاع!

13:12 - 04 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۸۳۹۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تیم فوتبال استقلال در دیدار امروز خود مقابل فجرسپاسی در خط دفاع با کمبود بازیکن مواجه خواهد بود.

- تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر امروز از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی میزبان فجرسپاسی خواهد بود. آبی‌پوشان در این دیدار نفرات زیادی را در اختیار نخواهند داشت که مهمترین آن‌ها سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند هستند که مدت‌هاست اخبار مربوط به اعزام آن‌ها به خدمت سربازی و بازی کردن در یک تیم نظامی هواداران استقلال را نگران کرده است. همچنین وریا غفوری (کاپیتان اول استقلال) به دلیل مسائل انضباطی و ابوالفضل جلالی که به تازگی شرایط بازی کردن را به دست آورده بود به دلیل سرماخوردگی در اردوی استقلال حضور ندارند. ضمناً طبق اعلام فرهاد مجیدی ممکن است محمد دانشگر نیز به علت مصدومیت جزئی در این مسابقه غایب باشد.

غیبت دو مدافع کناری استقلال با توجه به اینکه در این فصل و در بیشتر بازی‌ها نیمکت نشین یا سکونشین بوده‌اند، خیلی نمی‌تواند باعث نگرانی سرمربی آبی‌پوشان شود، اما در اختیار نداشتن ۳ مدافع اصلی قطعاً ضربه سختی به خط دفاع استقلال و تفکرات مجیدی وارد خواهد کرد و او به احتمال بسیار زیاد مجبور به تغییر تاکتیک و نحوه چینش شاگردان خود خواهد شد.

سیستم بازی مجیدی مبتنی بر حضور سه مدافع در خط دفاعی است و او در تمام بازی‌های این فصل به جز یک دیدار از ترکیب ۳ دفاع بهره برده است. استقلال در هفته هفتم رقابت‌های این فصل لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان با چهار مدافع به میدان رفت و غفوری، یزدانی، مرادمند و سلمانی در کنار یکدیگر بازی کردند که آن مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در خصوص ترکیب امروز استقلال مقابل فجرسپاسی گمانه‌زنی‌های زیادی به میان آمده است و در صورت قطعی بودن غیبت دانشگر، روزبه چشمی کار سختی برای رهبری خط دفاعی تیمش را خواهد داشت. در حال حاضر استقلال فقط محمدجواد به‌آفرین را به عنوان مدافع تخصصی در اختیار دارد و با توجه به اعتقاد مجیدی به بازی دادن جوانان، بعید نیست او را در قلب خط دفاع استقلال ببینیم. از سوی دیگر عارف غلامی که ماه‌هاست درگیر مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی بوده هنوز آمادگی لازم برای به میدان رفتن را ندارد. احتمال دیگری که می‌تواند مورد توجه قرار بگیرد بازی کردن یکی از هافبک‌های استقلال در کنار روزبه چشمی است و شاید زبیر نیک نفس و یا مهدی مهدی‌پور در این دیدار به خط دفاع منتقل شوند.

تیم فوتبال استقلال امروز از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی به مصاف فجرسپاسی که اوضاع خوبی در جدول رده‌بندی لیگ برتر ندارد، خواهد رفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *