رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رهقی: شایسته حضور در بین تیم‌های بالای جدول هستیم/ بازی با تراکتور سخت است

8:45 - 03 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۷۹۹۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیر تیم فوتبال پیکان گفت: تیم جوان و با انگیزه‌هایی هستیم و برای بدست آوردن جایگاه خوب تلاش می‌کنیم.

رضا رهقی در گفت‌وگو با میزان، در مورد وضعیت تیم فوتبال پیکان بعد از تغییرات اخیر در باشگاه اظهار داشت: بعد از شکست مقابل هوادار کمی از نظر روحی به هم ریختیم. البته به دلیل برخی مصدومیت‌ها و سرماخوردگی بازیکنان این شکست طبیعی بود. از این رو نتوانستیم با توجه به این که از دقیقه ۵۰، ۱۰ نفره شدیم به امتیاز لازم نرسیدیم. در بازی با ذوب‌آهن، اما جبران کردیم و با وجود این که چند نفر از بازیکنانمان را نداشتیم برنده شدیم و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: بازی با ذوب آهن برای ما مهم و حساس بود. خدا را شکر یک امتیاز گرفتیم و جایگاه خود را یک پله ارتقا دادیم. به نظر می‌رسد به شرایط خوب گذشته برگشتیم. برای موفق شدن در ادامه لیگ نیاز به ثبات نتیجه داریم و امیدوارم بتوانیم با کسب امتیازات لازم به اهدافمان نزدیک‌تر شویم. قطعا هر تیمی میل به بردن دارد و خواهان بهترین رتبه است. تیم ما از این قاعده مستثنی نیست و می‌دانیم کار سختی داریم.

مدیر تیم پیکان به بازی آینده مقابل تیم تراکتور اشاره و تصریح کرد: تراکتور تیم خوبی است و جایگاهش در انتهای جدول نیست. این تیم به نظر من همیشه قدرتمند است. ما باید از میزبانی استفاده کرده و با کسب هر سه امتیاز جیگاه خود را حفظ کرده و یا ارتقا دهیم. می‌دانیم بازی سختی است و بازیکنان خوبی جذب کردند. ما هم تیم جوان و با انگیزه‌ای هستیم و نشان دادیم شایسته قرار گرفتن در بین تیم‌های بالای جدول هستیم. از این رو همه تلاشمان را می‌کنیم در پایان فصل جایگاه خوبی به دست آوریم.


برچسب ها: پیکان رضا رهقی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *