شافعی: پرسپولیس شجاعانه بازی می‌کند/ بازیکنان با کمترین دریافتی، بهترین عملکرد را داشته‌اند

0:01 - 02 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۷۵۱۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این فصل بازیکنان شجاعانه بازی می‌کنند و با کمترین دریافتی، بهترین عملکرد را از خود ارائه کرده‌اند.

محمود شافعی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک، اظهار داشت: پرسپولیس در این دیدار نسبت به نساجی بهتر بازی کرد، اما در این مسابقه هم در نیمه اول محتاط بود، هرچند در نیمه دوم با تعویض‌های شجاعانه گل‌محمدی و استراتژی هجومی به ۳ امتیاز دست یافت. حامد پاکدل جاگیری خیلی خوبی در نقطه کور خط دفاعی آلومینیوم داشت که به بهترین شکل ممکن از موقعیت به دست آمده استفاده کرد.

وی در مورد خط دفاعی پرسپولیس افزود: در دیدار با آلومینیوم برای اولین بار این خط دفاعی در کنار هم قرار گرفتند و فرشاد فرجی و هنانوف مدافعان جوانی هستند که عملکرد قابل قبولی داشتند. در دقایق پایانی وقتی سیدجلال حسینی به خط دفاعی اضافه شد اطمینان و اعتماد به نفس بازیکنان بالا رفت و شکل دفاعی نظم بهتری گرفت.

*شرایط  هجومی سمت چپ پرسپولیس مطلوب نیست

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص حضور مجدد رامین رضاییان در این تیم، گفت: رضاییان پیشینه خوبی در پرسپولیس داشت و با جو تیم آشنا بود. در دیدار با آلومینیوم کارهایی که کادرفنی از او خواسته بودند به خوبی انجام داد و مطمئناً در بازی‌های بعدی با هماهنگی بیشتر، می‌تواند به تیم کمک کند.

شافعی درباره سمت چپ تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: شرایط  هجومی سمت چپ آنچنان مطلوب نبود و ارسال‌های خوبی نداشت. این پست به یک بازیکن چپ پا و تخصصی نیاز دارد که بتواند در فاز تهاجمی نیز عملکرد خوبی داشته باشد.

وی در مورد دیدار هفته نوزدهم پرسپولیس و گل‌گهر در سیرجان تاکید کرد: گل‌گهر تیمی است که در مسابقات لیگ برتر، روند رو به رشدی داشت و با اینکه هفت امتیاز از این تیم کسر شد، اما مجدداً با کسب پیروزی‌هایش، آهسته آهسته به جمع تیم‌های مدعی اضافه می‌شود.

*مطمئنم پرسپولیس به ششمین قهرمانی خواهد رسید

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص جذب بازیکن جدید، گفت: پیدا کردن یک بازیکن گره‌گشا برای پرسپولیس که در بازی‌های پایانی لیگ بتواند تیم را کمک کند خیلی سخت است.

شافعی درباره کسب ششمین قهرمانی پیاپی تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر، خاطرنشان کرد: این فصل بازیکنان شجاعانه بازی می‌کنند و با اینکه کمترین دریافتی را داشتند، اما بهترین عملکرد را از خود ارائه کرده‌اند تا همچنان پرسپولیس در کورس قهرمانی باشد. مطمئنم پرسپولیس می‌تواند برای ششمین بار به قهرمانی دست یابد. البته مدیریت باشگاه باید با کادرفنی هماهنگ باشد و تا پایان مسابقات از حواشی دوری کنند.  



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *